همانطور که می‌دانید اطلاعلاتی که در اینترنت منتشر می‌کنید از کنترل شما خارج می‌شوند و می‌توانند در دسترس هر فردی قرار بگیرند. اما اینطور نیست که نتوان اطلاعات را از روی اینترنت پاک کرد. توجه داشته باشید که در وهله اول باید مراقب انتشار اطلاعات باشید و قبل از انتشار هر گونه اطلاعات، از خودتان یپرسید که آیا نگران عمومی شدن آن اطلاعات هستید یا نه؟ اگر نگران عمومی شدن آنها هستید پس منتشر نکنید. و همچنین در نظر داشته باشید که احتمالا می‌توانید اطلاعاتتان را از روی اینترنت پاک کنید ولی نه از روی سیستم افرادی که آنها را ذخیره کرده‌اند.

DeleteMe01
اینفوگرافیک امنیت دیجیتال این جمعه مربوط به چگونگی پاک کردن اطلاعات از اینترنت است. در پست « ۵ روش برای پاک کردن اطلاعات تان از اینترنت » به این موضوع پرداختیم. به دلیل اهمیت اطلاعات و حفظ حریم شخصی و ناشناس ماندن در اینترنت به این موضوع اینبار در قالب اینفوگرافیک پرداخته‌ایم.

برای دیدن این اینفوگرافیک در اندازه بزرگ‌تر روی آن کلیک کنید:

DeleteMe2

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com