از این به بعد در فیس‌بوک می‌توانید شخصی را تعیین کنید که پس از مرگ شما، صفحه شخصی‌تان را اداره کند و زنده نگه دارد. این فرد به نوعی قیم صفحه فیس‌بوک شماست.

legacy contant
این امکان از مدتی پیش در آمریکا ایجاد و فعال شده بود و اکنون فیس‌بوک این امکان را به ساکنان هلند نیز داده است. این امکان قرار است برای کاربران فیس‌بوک تمام کشورها فراهم شود.

برای تعیین قیم فیس‌بوک، باید در بخش تنظیمات (Settings) وسپس بخش امنیت (Security)  بروید. در بخش امنیت در گزینه میراث‌دار (Legacy Contact) مشخص می‌کنید که چه کسی پس از مرگ‌تان قیم فیس‌بوک شماست. با تعیین این گزینه این فرد از طریق فیس‌بوک پیامی دریافت نخواهد کرد مگر اینکه خود شما به او پیام بفرستید.

فیس‌بوک به محض اینکه پیام مرگ شما را دریافت کند، به قیم شما دسترسی به صفحه شخصی‌تان داده می‌شود. دسترسی او نسبت به شما محدودیت‌هایی دارد. قیم می‌تواند در صفحه شما مطلب به اشتراک بگذارد، عکس نمایه و سرصفحه ( Cover photo) فیس‌بوک شما را عوض کند و حتی می‌تواند درخواست‌های دوستی را بپذیرد. اما قیم شما به پیام‌های فیس‌بوک شما دسترسی نخواهد داشت مگر اینکه شما از قبل این اختیار را به او داده باشید.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com