پشتیبان‌گیری از داده‌ها (بک‌آپ گیری) یک امر کاملا مهم می‌باشد که باید به عادت تبدیل شود، به طوری که مکرر و منظم از داده‌ها و اطلاعات‌مان بک‌آپ بگیریم.

اهمیت پشتیبان گرفتن از داده‌هایتان فقط برای اینکه ممکن است لپ‌تاپ تان دزدیده و یا هاردتان به مشکل بر بخورد، نیست بلکه ممکن است کامپیوتر شما آلوده به بدافزارها نیز شود. بعضی از نرم‌افزارهای مخرب (باج افزار) روی فایل‌هایتان رمز می‌گذارند و شما را تهدید به پاک کردن آنها می‌کنند مگر اینکه به خرابکارها در طول دوره زمانی که مشخص می‌کنند باج دهید. ESET (شرکت امنیتی آی‌تی) عمل کردن به خواسته‌های باج افزارهای را بنا به دلایل زیادی توصیه نمی‌کند، اگر داده‌های شما پشتیبان داشته باشند شما حتی وسوسه مذاکره با آنها را نخواهید داشت.

در ادامه گزینه‌های در دسترس برای تهیه فایل پشتیبان از داده‌ها با نکات مثبت و منفی لیست شده است. اما به خاطر داشته باشید که بهتر است بیش از یک نسخه پشتیبان از داده‌هایتان تهیه کنید.

ادامه این مطلب را در لینک زیر مشاهده کنید:
شش روش بک‌آپ گیری از داده‌‌ها

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com