پرواز جت برروی جاده ها

پرواز جت برروی جاده ها

راحتی، سرعت، اطمینان و همچنین تشریفات، همیشه از موارد مهم و قابل توجه برای طراحان خودرو و سازندگان آن به حساب می آمده و هر از گاهی در کشورهای پیشرفته و موفق دنیا در حوزه صنایع خودروسازی، طرح ها و ابتکارات جالبی پا به عرصه فروش می گذارند.
به تازگی یکی از شرکت های بریتانیایی، با ابتکار جدیدی توجهات بازار مصرف و همچنین سلایق متقاضیان خودروهای لوکس و تشریفات را به خود جلب کرده است.
در آخرین خدمات عرضه شده در این شرکت، مدلی از خودرو ون تولید شده توسط مرسدس بنز؛ به دست مهندسان و طراحان شرکت سناتزی (Senzati) به امکانات لوکس و پیشرفته ای مجهز شده و به بازار معرفی شده اند.

شرکت فوق در اقدامی مبتکرانه و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های توسعه و ارتقاء خودروها و با کمک متخصصان خود، به تغییراتی گسترده در داخل و خارج خودروی ون Sprinter دست زده، که در نوع خود از جدیدترین مدل های تولید شده در جهان بوده و قابلیت حضور در جاده های مختلف با شرایط آب و هوایی گوناگون را دارد. مهندسان این شرکت، محصول موفق شرکت مرسدس بنز را با دگرگونی های شگفت و دیدنی به یک وسیله نقلیه لوکس با امکانات پیشرفته، به یک جت شخصی اما بر روی جاده ها تبدیل
کرده اند.

ارتقاء ون تولید شده در مرسدس بنز توسط این شرکت بریتانیایی، تقریبا تمامی امکانات رفاهی و حتی ایمنی خودرو را در نظر گرفته و با ایجاد امکانات لوکس از جمله مبلمان شکیل و پیشرفته؛ زمینه ایجاد اتاق یا دفتر کار، محل پذیرایی شام یا صرف نوشیدنی به همراه دوستان و همکاران، ایجاد سرویس بهداشتی، سیستم کامل صوتی و تصویری و همچنین در برخی سفارشات بخش خواب و استراحت و یا در صورت تمایل مشتریان ایجاد یک آشپزخانه کوچک هم در نظر گرفته شده و همه چیز برای شکل گیری یک جت پیشرفته آنهم نه در آسمان بلکه بر کف جاده های سراسر جهان فراهم شده است.

این شرکت طراح با توجه به سلیقه مشتریان و به نسبت سفارش آنها، بخش های مختلف رفاهی و تشریفاتی را برای این خودرو در نظر گرفته و عرضه می کند.
این خودرو همچنین بنابر محیط جغرافیایی مورد نظر و سفارشات گوناگون از سوی کشورهای جهان، امکانات خاص و پیشرفته سرمایش و گرمایش خود را به شکل مجزا برای هر یک از صندلی های سرنشینان خودرو فراهم کرده است.
در این خودرو همچنین به نیازهای الکترونیکی، دیجیتالی، سینمایی و رایانه ای مشتریان توجه شده و با استفاده از امکانات کافی هر مسافر به راحتی توان استفاده از پورت های USB و همچنین اتصالات مختلف دیجیتالی را خواهد داشت. همچنین سیستم سینمای خانگی هم در این خودرو ارائه شده و امکان استفاده از سیستم های PlayStation، پخش کننده Blu-ray، رادیوی دیجیتالی، اینترنت پرسرعت نیز در نظر گفته شده است.
منبع :
http://www.senzati.com/jet-sprinter

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com