Nooredin-Kamaledin-Pirmoazen-615x367

تصویر سمت چپ متعلق به نورالدین پیرموذن عضو دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی است و عکس سمت راست نیز برادر کوچک‌ترش، کمال‌الدین پیرموذن، عضو کنونی این مجلس را نشان می‌دهد.
تصویر سمت چپ متعلق به نورالدین پیرموذن عضو دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی است و عکس سمت راست نیز برادر کوچک‌ترش، کمال‌الدین پیرموذن، عضو کنونی این مجلس را نشان می‌دهد.

تقاطع: نورالدین پیرموذن، عضو اصلاح‌طلب دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی به بیانیه‌ی ابراز انزجار برادرش از او که روز دوشنبه (۱۸ اسفند-۹ مارچ) در خبرگزاری‌های ایران منتشر شد، واکنش نشان داد.

آقای پیرموذن در نوشته‌ی کوتاهی با عنوان “عزیزانم، لطفا جدی نگیرید!” که بر روی صفحه‌ی فیسبوک خود قرار داده، برادرش کمال‌الدین پیرموذن را به “خودفروشی”، “خانواده‌فروشی”، “برادرفروشی” و “مخصوصا مردم‌فروشی” متهم کرده و نوشته است: «تهمت و دروغ و ترور شخصیت و به هم زدن حرمت و احترام و اساس خانواده، خمیرمایه‌ی نظام کثیف و پوسیده ولایت فقیه و سکه رایج ادبیات سیاسی استبداد و استحمار مذهبی حاکم بر کشور شده است.»

او هم‌چنین با بیان این‌که «لابد یا جهت “باد” در کشور عوض شده و یا “نرخ نان” نمایندگی دوره بعد مجلس از طرف رهبری این‌گونه تعیین و مقرر شده» افزوده است: «امروز بیش از گذشته مسلم و مشخص شد که از اول هم هدیه کرسی نمایندگی مجلس نهم به ایشان صرفا برای ساکت کردن مردم اردبیل و دام و تله‌ای شوم برای بازگرداندن و تحویل من به قول خودش به هتل اوین بوده است. خوشحالم که به موقع متوجه این نقشه شدم.»

این فوق تخصص جراحی توراکس که بعد از ردصلاحیت در انتخابات مجلس هشتم راهی ایالات متحده امریکا شد و هم‌اکنون در شهر لس‌آنجلس اقامت دارد، ادامه داده: «قطعا با عدم بازگشت من، ماموریت و تعهد ایشان نیز به اتمام رسیده و این خودفروشی و خانواده‌فروشی و برادرفروشی مخصوصا مردم‌فروشی از ذهن مردم فهمیده و شجاع اردبیل هرگز پاک نخواهد شد.»

نورالدین پیرموذن، یادداشت کوتاهش را این‌گونه پایان داده است: «تا روزی که آزادی و انسان‌های آزاده در حبس و حصر و تبعیدند، هم‌چنان باید شاهد معرکه‌گردانی شب‌پره‌ها در فضای سیاسی کشور و حضور بزهای اخفش و سگ‌های قلاده به گردن در مجلس شورای طالبان کشور باشیم.»

گفتنی است بیانیه‌ی ابراز انزجار کمال‌الدین پیرموذن از برادر بزرگ‌ترش در واکنش به اظهارات او در برنامه‌ای به مناسبت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی در شبکه‌ی تلویزیونی “صدای امریکا” صورت گرفته است.

آقای پیرموذن در آن برنامه‌ که با حضور رضا پهلوی، فرزند شاه سابق ایران برگزار شد، از همراهی خود با انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ابراز پشیمانی و از رژیم کنونی ایران به شدت انتقاد کرد.

اظهاراتی که باعث شد برادر کوچک‌ترش این‌گونه از او ابراز برائت کند: «از طرف خویش و به نیابت از خاندان بزرگ پیرموذن، ضمن عذرخواهی از ملت رشید ایران، خاصه مقام معظم رهبری، تمامی انسان‌های آزاده انقلابی و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزیز، بدین‌وسیله انزجار و بیزاری و دوری خاندان پیرموذن و خود را از حضور دکتر نورالدین پیرموذن در یک کشور خاصم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با موضع‌گیری‌های نابخردانه و ملک و ملت‌فروشانه نابجا اعلام داشته و آن را به جد محکوم می‌کنیم.»

‌‌

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com