«علی مطهری» نماینده مجلس شواری اسلامی ایران، پس از این‌که مورد حمله افراد تندرو قرار گرفت، سفر خود به شیراز را ناتمام گذاشت و برای بازگشت به تهران عازم فرودگاه این شهر شد.

بنابه گزارش وب‌سایت «آفتاب»، «علی مطهری» ساعت ١۶ روز دوشنبه هجدهم اسفند ماه، وارد فرودگاه شیراز شد و قرار بود ساعت ١٨ و ٣٠ دقیقه در سالن حکمت دانشگاه شیراز سخن‌رانی کند.

بنابه این گزارش، با ورود مطهری به سالن فرودگاه شیراز، شماری از افراد معترض با تجمع در مقابل سالن ورودی شروع به شعار دادن کردند.

پس از آن‌که مطهری سوار بر خودرو شد بار دیگر معترضان به او حمله کردند و این بار شیشه‌های خودرو را با سنگ و چوب شکستند و با این موقعیت راننده خودرو با سرعت به حرکت درآمد اما تعدادی موتورسوار به تعقیب او پرداختند.

motahari

راننده خودرو پس از این تعقیب، وارد کلانتری میدان گل سرخ شیراز شد و بیش از سه ساعت را در محاصره معترضان در این حوزه انتظامی گذراند.

بنابه گزارش وب‌سایت «آفتاب»، گفته شده است که در پی حمله افراد تندرو به خودرو حامل علی مطهری، چشم وی آسیب دیده است.

در حالی که «مطهری» تاکید داشت که برای سخن‌رانی و دعوت دانشگاه به شیراز آمده است و باید مقدمات فراهم می‌شد مسوولان استانی و شهرستانی شیراز وی را متقاعد به برگشت به تهران کردند.

در ساعت مخابره خبر گزارش شد که وی برای بازگشت به تهران سفر خود را به شیراز ناتمام گذاشته و عازم فرودگاه این شهر شده است .

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com