در میان موج اعتراضات ،پیکر سه دانشجویی مسلمان که در کارولینای شمالی آمریکا به ضرب گلوله به قتل رسیده بودند تشییع شد.

به گزارش ز شبکه تلویزیونی اسکای نیوز ، هزاران مسلمان ساکن ایالت کارولینای شمالی پیکر سه مسلمان را که به دست یک شهروند آمریکائی به قتل رسیده بودند تشییع کردند.
پدر دو دختر مقتول از مقامات آمریکائی خواسته است درباره این قتل که ناشی از تنفر ضد اسلامی است تحقیق کنند.
رسانه ها و دولت آمریکا مسئول افزایش اسلام هراسی
فعالان حقوق مسلمانان در آمریکا تاکید دارند رسانه ها و دولت آمریکا مسئول افزایش اسلام هراسی هستند.
بسیاری در امریکا بر این باورند رسانه های این کشور در اخبار و گزارشها و برنامه های خود عمدا علیه مسلمانان تبعیض قائلند و اسلام هراسی را ترویج می کنند.
مسلمانان امریکایی می گویند: اگر عاملان قتل مسلمان بودند، واکنش رسانه های آمریکایی صد در صد متفاوت بود.
همچنین دولت آمریکا، صنعت سینما و تحلیلگران دست راستی در آمریکا مسئول افزایش اسلام هراسی در آمریکا هستند.
به عنوان مثال در فیلم جدید تک تیرانداز آمریکایی ، ماجرای تک تیرانداز آمریکایی مطرح شده است که مسلمانان را هدف قرار می دهد و می کشد.
تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه کارولینای شمالی
دانشجویان دانشگاه کارولینای شمالی در آمریکا تاکید کردند جنایت کشتار سه دانشجوی مسلمان این دانشگاه، نتیجه اسلام هراسی است که رسانه های آمریکایی آن را تبلیغ می کنند.
هزاران نفر با تجمع در محل به قتل رسیدن این سه دانشجو در شهرکارولینای شمالی ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع  تحقیق گسترده پلیس دراین رابطه خواستار شدند
فعالان مسلمان – با اشاره به سکوت رسانه های آمریکایی در پوشش خبری کشتار بی سابقه مسلمانان در آمریکا اعلام کردند- فضای رسانه های آمریکا به نفرت افکنی ضد مسلمانان دامن می زند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com