ماف نیوز: طی چند روز گذشته ادراه‌ی اماکن عمومی نیروی انتظامی به مغازه‌داران ارومیه اعلام کرده بود تا در روز ۲۲ بهمن مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

به گزارش ماف نیوز، بر اساس دستور‌العمل اداره اماکن ارومیه، به مغازه‌داران خیابان‌های اصلی این شهر اعلام شده بود تا در روز ۲۲ بهمن مغازه‌های خود را تعطیل کنند، در غیر این‌صورت با مجازات‌های در نظر گرفته از سوی این نهاد نظامی روبرو خواهند شد.

از سوی دیگر گروهی از بسیجیان در ارومیه، کسانی را که امروز ۲۲ بهمن در ارومیه جهت شرکت در راهپیمایی حکومتی و یا وانمودکردن شرکت در آن، مغازه‌های خود را تعطیل نکرده بودند، را تهدید به برخورد کرده‌اند.

معمولا مجازات‌های در نظر گرفته توسط اماکن عمومی برای به اصطلاح “سرپیچی مغازه‌داران”، پلمپ مغازه با مدت زمان‌های مختلف و لغو مجوز کسب آنها می‌باشد که پیش‌تر شاهد نمونه‌هایی از این دست در مناطق کُردنشین ایران بوده‌ایم.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com