من غلامِ آنک نفروشد وجود جز بدان سلطانِ با افضال و جود
من غلامِ آن مِسِ همت پرست کو به غیر کیمیا نارَد شکست

پنج‌شنبه (۲۹ ژانویه ۲۰۱۵) «کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا» با موضوع «چالش‌های جهانی و استراتژی امنیت ملی» جلسه ای برگزار کرد که علاوه بر مادلین آلبرایت و جرج شولتز دو وزیر خارجه‌ی پیشین ایالات متحده، حضرت هنری کیسینجر، نیز قدم رنجه فرموده و تشریف فرما شدند.
بیچاره «آخاله کسینجر» تا اومد بشینه، ناگهان یه مشت «ضعیفه بی حیا و بی سر و پا» و به قول عالیجناب مک کین «تفاله»، هرچه از دهن‌شون دراومد به آن انسان «شریف و والا» که واقعاً در عالم همتا ندارد، بار کردند.
کاغذهایی دست شون گرفته بودند که روش اَجه بوجی و دَره وَری نوشته شده بود:
نوشته بود: «هنری کیسینجر جنایت‌کار جنگی است»
هنری کسینجر، هرّی…هرّی
ضعیفه های بی حیا یه چیزایی مثل دستبند را تکون می‌دادند و جلوی صورت ایشون می‌گرفتند و زبونم لال داد می‌زدند کسینجر جنایتکار است و باید دستگیر بشه.
یکی از آن زنان فریاد می‌زد که اعتراض‌ ما به نام مردم شیلی است. به نام مردم لائوس است. به نام مردم کامبوج و تیمور شرقی است. به نام مردم ویتنام است….
مک کین را کارد می زدی خونش در نمی اومد. ولی بزرگواری کرد و در عوض کلامی بسیار مودبانه فرمود.
فرمود:
‘Get out of here, you lowlife scum’ (برو گمشو تفاله)
بیچاره تقصیری هم نداشت کاسه کوزه هاش بهم ریخته بود…

ویدیو ببینید. حدود ۷ دقیقه است. البته من حدود ۷۰ ساعت روی آن کار کرده‌ام.

سایت همنشین بهار
http://www.hamneshinbahar.net

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com