نیسان نیوز: یک فعال مدنی، بروکراسی اداری، دوندگی و انتظار برای اجرایی شدن طرح‌های گردشگری را از عوامل عدم سرمایه‌گذاری و فرار سرمایه‌گذاران در حوزه‌ی گردشگری قلمداد کرده و گفت: سالهاست که در انتظار مرمت و حفاظت شایسته‌ی تخت سللیمان هستیم اما تاکنون نیز در پس بی توجهی مسئولین مانده است.

به گزارش نیسان نیوز، “امیر چابک” فعال مدنی از اهالی شهرستان تکاب با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استان به طرح‌های گردشگری اظهار داشت: سال‌های سال است که در انتظار ساماندهی محوطه‌ی تاریخی تخت سلیمان در شهرستان تکاب هستیم و اینگونه کارها باعث گردیده که در بحث گردشگری حرفی برای گفتن نداشته باشیم.

چابک در گفتگوی کوتاهی به خبرنگار نیسان نیوز در تکاب اعلام کرد: تسهیل در روند تصویب طرح‌های گردشگری و تفریحی در استان ارومیه مورد غفلت واقع شده و در این زمینه تمام مسئولان ذیربط می‌خواهند رفع تکلیف کنند.

محوطه‌ی تاریخی – فرهنگی تخت سلیمان که بازمانده از دوران مادها، اشکانیان و ساسانیان می‌باشد با مساحتی در حدود ۱۲۴ هزار مترمربع، یکی از چهار اثر ملی ثبت شده در فهرست آثار تاریخی جهان است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com