برخی محافظه‌کاران از کشته شدن مهدی نوروزی یکی از شناخته‌شده‌ترین مهاجمان به ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در سامراء خبر داده‌اند.

این رسانه‌ها نوشته‌اند نوروزی شب گذشته (شنبه ۲۰ دی) در درگیری با نیرو‌های «داعش» به ضرب گلوله کشته شده است.

مهدی نوروزی٬ عضو شورای فرماندهی پایگاه بسیج «شهید تیموری‌نیا» در دشهر کرمانشاه بود که از سوی سپاه برای جنگ با گروه «داعش» به عراق اعزام شد.

آن‌طور که رسانه‌های محافظه‌کار نوشته‌اند٬ نوروزی پیش از در‌گیری‌های عراق٬ برای دفاع از بشار اسد به سوریه اعزام شده و در جنگ با مخالفان حکومت سوریه شرکت کرده بود.

خبرگزاری فارس نیز با اعلام خبر کشته شدن مهدی نوروزی٬ نوشته وی در تهران ده‌ها مأموریت مختلف در دفاع از «حریم ولایت» و «نظام مقدس» جمهوری اسلامی انجام داده بود.

به نظر می‌رسد منظور این خبرگزاری وابسته به سپاه از ماموریت‌های این عضو بسیج٬ حضور و نقش فعال وی در سرکوب اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات سال ۸۸ باشد.

مهدی نوروزی یکی از مهاجمان شناخته شده به ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در قیطریه بود که انتشار تصاویری از وی و همراهانش در آن زمان جنجال‌های زیادی به همراه داشت.
محافظه‌کاران نوروزی را عضو رسمی سپاه و برادرزاده بهرام نوروزی٬ معاون پیشگیری سابق ناجا معرفی کرده‌اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com