با سلام و درود به همه کارگران و فعالین کارگری

به اطلاع می رسانم که فرزندم بهنام ابراهیم زاده در روز دوازدهم اذرماه توسط قاضی احمدزاده و بدون وکیل در دادگاه انقلاب تهران محاکمه شده و به اتهام ارتباط با احمد شهید و سر پل مجاهدین ! و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور ، با استناد به ماده ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی به هفت سال و نیم زندان و به اتهام تبلیغ علیه نظام با استناد به ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی به تحمل یک سال ونیم حبس و ۴۵۰۰۰۰ هزارتومان جریمه نقدی، جمعا به تحمل ۹ سال حبس تعزیزی و ۴۵۰۰۰۰ هزارتومان جزای نقدی و همچنین به اتهام نگهداری ورق پاسور به تحمل چهار ماه و نیم حبس محکوم گردیده است. نامبرده همچنین در روز ۸/۱۰/۹۳ به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به سرپرستی قاضی صلواتی احضار و حکم مزبور به وی ابلاغ شد.

با تشکر رحمان ابراهیم زاده پدر (بهنام) و عضو کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگر

حقوق معلم و کارگر:

بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری و حقوق کودک در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت. وی در حال سپری کردن چهارمین سال محکومیت خود است. پسر نوجوان این زندانی سیاسی، نیما ابراهیم زاده به سرطان خون مبتلاست و خانواده بهنام با سختی بسیار روزگار می گذرانند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com