روزنامه «روزان» به دلیل انتشار ویژه نامه آیت‌اله منتظری، – مرجع تقلید و فقیه منتقد حکومت جمهوری اسلامی- با دستور دادستانی تهران توقیف شد.

وب‌سایت «سحام‌نیوز» روز سه‌شنبه دوم دی ماه، در گزارشی نوشته است، در نمابر دادستانی که خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و رونوشت آن به دفتر روزنامه روزان فرستاده شده است، به مطلب و شماره روزنامه‌ای که حساسیت دادستانی تهران را برانگیخته، اشاره ای نشده است.

Roozan-newspaper

در همین حال مدیر مسئول روزنامه روزان ضمن تایید این خبر افزوده است: طی تماسی که با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته، وی اظهار کرده که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توقیف روزنامه روزان موافق نبوده است و احتمالن موضوع به مطالب روزان مورخ روز شنبه ۲۹ آذرماه بوده است.

لازم به ذکر است روزنامه روزان در شماره روز شنبه خود، مطالبی به مناسبت پنجمین سال درگذشت آیت‌اله منتظری مرجع تقلید محصور و منتقد حکومت جمهوری اسلامی درج کرده بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com