نیسان نیوز: یکی از بزرگترین تفرجگاههای استان سنندج به مبدان تیراندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان تبدیل شده است.

به گزارش نیسان نیوز به نقل از کُردپا، اخیرا چندین میدان تیراندازی به منظور آموزش نظامی در نزدیکی مکان‌های گردشگری سنندج از سوی نیروهای سپاه پاسداران با همکاری نیروهای ارتش حکومت اسلامی ایران در این منطقه ایجاد شده و این امر موجبات نارضایتی شهروندان سنندجی شده است.

کُردپا در گزارش خود مینویسد: لشکر ٢٨ پیاده‌ی استان سنندج مکان‌هایی نظیر آبیدر و زیارتگاه “خضر زنده” را به میدان تیراندازی تبدیل کره و بدون درنظر گرفتن امنیت جانی شهروندان، در روزهای تعطیل نیز مشق سربازی این نیروها در تفرجگاههای سنندج انجام میگیرد.

یکی از شهروندان سنندجی معترض به این اقدام سپاه و ارتش در سنندج میگوید: علاوه بر صدای شلیک هنگام تیراندازی، پسماندها و زباله‌های این پادگان به صورت غیراستاندارد در نزدیکی مکان‌های گردشگری نیز رهاسازی می‌شوند.

چند ماه پیش نیز نیروهای سپاه پاسداران حکومت اسلامی ایران در تفریحگاه‌ “سورین” مریوان در استان سنندج، چندین برجک دیدبانی ایجاد نموده و رفت و آمد مردم به این مکان تفریحی را ممنوع کرد‌ه بودند.

همچنین تفریحگاه “قلعه خانی” در منطقه اورمانات و چندیدن تفرجگاه و رستوران در مناطق گردشگری در منطقه‌ی ماکو در استان ارومیه نیز تحت مراقبت شدید قرار دارند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com