نیسان نیوز: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه با گذشت نزدیک ۱۰ سال، هنوز افتتاح نشده و ادارات مربوطه نیز کمبود بودجه و پیمانکار را از تاثیرات اصلی عقب ماندن کارهای این پروژه اعلام می‌کنند.

به گزارش نیسان نیوز، به گفته مسئولین ورزشی ارومیه، پروژه ورزشگاه ١۵ هزار نفری ارومیه که مدت زمان اتمام آن، سال ٨٧ عنوان شده بود، اما با گذشت ۶ سال از مهلت اعلام شده، ساخت آن به پایان نرسیده است.

خبرنگار نیسان نیوز از ارومیه گزارش داد: ورزشگاه ١۵ هزار نفری ارومیه از سال ١٣٨٣ شروع به کار و طبق قرارداد برای میزبانی بازی‌های باشگاه‌های داخلی و خارجی می‌بایست بعد از ۴ سال پروژه، به پایان رسیده میشد، اما به سبب کمبود بودجه و بی توجهی مسئولین استانی در این شهر، بعد از گذشت ۱۰ سال، هنوز احداث این ورزشگاه به پایان نرسیده است.

از سوی دیگر مسئول کل ورزش و جوانان در استان ارومیه، عدم تحقق وعده‌ها و کم‌کاری پیمانکاران را علت اصلی به پایان نرساندن این طرح عنوان کرده است.

این در حالی است که بهره برداری از ورزشگاه ۱۵هزار نفری ارومیه، می تواند زیرساخت لازم برای میزبانی لیگ برتر فوتبال توسط ارومیه و رشد و توسعه این ورزش تماشاگرپسند را فراهم کند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com