نیسان نیوز: ۷ کارخانه و کارگاه تولیدی در یک شهرک صنعتی در کرمانشاه اقدام به کاهش نیرو کرده، یا به حالت نیمه تعطیل در آمده و یا ماه‌هاست حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده‌اند.

به گزارش نیسان نیوز، در پی افزایش نرخ مواد خام تولیدات صنعتی در ایران و عدم حمایتهای دولتی از بخش خصوصی، تاکنون ۷ کارخانه‌ در شهرک صنعتی “بیستون” که با مشکلات تولیدی و حفظ پرسنل مواجه‌اند، مجبور به تعطیلی کامل و یا راکدنمودن فعالیتهای خود شده و در انتظار حمایتهای بخش دولتی هستند.

بنابر این گزارش، در بسیاری از کارخانه‌ها، شیفت‌ها و ساعات کاری بشدت کاهش یافته، کارگران با اخراج‌های گسترده روبرو بوده و یا ماه‌هاست که حقوق و مزایای کاری خود را دریافت نکرده، و برخی از کارخانه‌های شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه، یا تعطیل شده و یا به حالت نیمه تعطیل و یا بخش‌هایی از چرخه‌ی تولید آنها تعطیل شده است.

شهرک صنعتی بیستون در۸ کیلومتری شهرستان کرمانشاه واقع شده است و با فضایی در حدود ۱۷۰ هکتار، یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه می‌باشد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com