img-keira-knightley-_220451125719.jpg_v_thumb

کیرا نایتلی بازیگر و خواننده بریتانیایی چندی پیش در اعتراض به آنچه عکاسی بزرگنمایی می کند بالاتنه خود را برهنه کرد و خواست عکس ها ادیت نشوند . او معتقد است عکاسی برای بازاری که این روزها در جهان در جریان است بدن زنان را دستکاری می کند و اجازه نمی دهد تنوعی که وجود دارد عینیت پیدا کند.

 «بدنم بارها و بارها دستکاری شده است حالا چه برای عکاسهای پاپاراتزی چه برای پوسترهای فیلم . من مشکلی ندارم که بالاتنه ام را برهنه کنم به شرطی که هیچ دستکاری نشود و هیچ بخشی بزرگتر نشود. این خیلی مهم است که گفته شود مهم نیست شما چه شکلی هستید.»

img-keira-knightley-_220427980254.jpg_v_thumb

سینه های کیرا برای پوستر فیلم شاه آرتور در سال ۲۰۰۴ بزرگتر نشان داده شده بود . کیرا می گوید:‌ بدن زنان این روزها میدان نبرد شده است و عکاسی را در بخش هایی باید سرزنش کرد. جامعه ما این روزها خیلی عکس مدار شده و خیلی سخت است که همه تفاوت های موجود را درست دید.

منابع:

http://time.com/3559286/keira-knightley-topless-photoshop/

http://www.interviewmagazine.com/fashion/keira-knightley-by-patrick-demarchelier

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com