دیروز گروهی از ناهیان از منکر نزد مصباح یزدی در موسسه اش رفتند و وی در بحبوحه اسیدپاشی به صورت زیبای دخترکان سرزمین‌مان، بازهم تجویز به خشونت در اجرای امر به معروف کرد.

دیروز مصباح یزدی گفت: نهی از منکر با زبان خشک جواب نمی‌دهد

این تمساح بزرگ حوزه‌های‌علمیه افزود: «برخی مواقع امرکردن تنها برکاری یا نهی از اقدامی نتیجه‌بخش نیست و مقدماتی لازم دارد که علاوه بر پرهیز از ایجاد تنش درافراد، عکس‌العمل منفی آنها را هم در پی نداشته باشد. معمولا افراد درمقابل امر دیگران موضع‌گیری می‌کنند و دوست ندارند هیچ کس در کارشان دخالت کند و گاهی می‌بینیم فرد آمربه معروف را به قتل هم می‌رسانند، بنابراین باید بدانیم امربه معروف به زبان «خشک» جواب نمی‌دهد و باید روشی را جایگزین کرد که دیگران از آن استقبال کنند.»

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:«زمینه‌سازی به منظور اثرگذاری امربه معروف و نهی ازمنکر به ویژه در محیط‌هایی مانند دانشگاه‌ها لازم است. مشکلات درجامعه ما درحال گسترش هستند که ازجمله عوامل آن می‌توان به شبکه‌های ماهواره‌ای و برخی سایت‌های اینترنتی اشاره کرد والبته تساهل و تسامح بعضی مسئولان هم تاثیرگذاراست، بنابراین باید اختلافات را کنار گذاشت و از روی دلسوزی و با رعایت کامل احترام متقابل، افراد را هدایت کرد.»

پینوشت: این سخنان مصباح یزدی یک بار دیگر اثبات میکند که اسید پاشی های اخیر از کجا نشات میگیرد. همانطور که در سالهای گذشته سخنان این آخوند کثیف زمینه ساز قتل تعدادی از زنان در مشهد شد، اینبار نیز او همچنان به تحریک مزدوران بسیجی برای اعمال فشار و زور بر مردم اصرار میورزد ودر این راه هر جنایتی را نیز مجاز میداند و قصد دارد قسمت های دیگر نظام را نیز با خود در این جنایات همراه کند.
مصباح یزدی اسیدپاشی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com