shabnamnews2825175890913251

 

برای میلیون‌ها نفری که سرنوشت این دختر جوان را تعقیب می‌کردند، برای هزاران نفری که برای نجات ریحانه عزیز به خیابان رفتند، برای هزاران مادری که اشک ریختند و در رسانه‌ها تقاضای عفو و بخشش کردند، باکمال تأسف باید اعلام کنیم که ریحانه جباری اعدام شد!

این‌یکی از فجیع‌ترین خبرها در روز شنبه خونین بود. شنبه‌ای که قرار است در اصفهان و تهران و رشت و تبریز و سنندج، علیه اسیدپاشی به زنان مردم به خیابان بیایند و ما امیدواریم با حضور گسترده زنان و مردان آزاده درعین‌حال پاسخ درخوری به این جنایت وحشیانه و بی‌شرمانه حکومت اسلامی ایران داده شود.

مغز متفکرهای رژیم اسلامی، جانیان و قاتلین حرفه‌ای، قاتلین سربندی، دست‌به‌دست هم داده و علیرغم اعتراضات گسترده بین‌المللی، این زن جوان را اعدام کردند.

او را در زندان زیر فشار گذاشته، از او اعترافات دیگری گرفتند و در این شرایط فیلم‌برداری کرده و سپس او را کشتند. این حکومت داعشیان قرن در ایران است!

اعدام ریحانه و چندین و چند سال درگیر شدن با سیستم قضایی جمهوری اسلامی در مورد سرنوشت ریحانه، عمق کثافت و رذالت یک حکومت و یک سیستم قضاوت را در معرض دید دنیا قرارداد.

بگذار همگان ببینند که در ایران مردم این کشور با چه جانورانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. بگذار دنیا ببیند که از بیت رهبری تا لانه رفسنجانی و روحانی و سپاه و وزارت اطلاعات همگی در یک موضوع هنر برجسته‌ای دارند جنایتکاری و دروغ‌گویی و وقاحت و رذالت!

این را اکنون میلیون‌ها نفر شاهد هستند. به مادر و پدری دردمند که هفت سال است برای نجات جان فرزندشان این در و آن در می‌زدند، دروغ گفتند، آدرس اشتباهی دادند، شایعه‌پراکنی کردند، بهر طریق ممکن کوشیدند، مانع از تلاش آن‌ها برای نجات جان فرزندشان شوند.

قبل از اینکه به خانواده اعلام کنند که فرزندشان را کشته‌اند، از طریق رسانه‌های سپاه و بیت رهبری درنهایت وقاحت و خونسردی اعلام کردند ریحانه اعدام شد، درحالی‌که هنوز پشت در زندان به مادر و پدر و خواهر و مادربزرگ ریحانه هیچ نگفته بودند.

این نظام نکبت اسلامی است. این حکومت جنایتکار اسلامی است این داعش حاکم بر ایران است!

اگر نکشند پاسخ ریحانه‌ها را چه خواهند داد، پاسخ جوانانی را که سر به آسمان می‌کوبند و برای آخوند و رهبر و جمهوری نکبت اسلامی تره خرد نمی‌کنند را چه باید بدهند.

جمهوری اسلامی ایران با اعدام ریحانه، طوفان درو خواهد کرد. این را مطمئن باشد.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام از همگان دعوت می‌کند که غم و درد از دست دادن ریحانه را به خشمی عمومی علیه بنیان‌های حکومت انسان کش اسلامی تبدیل کنند.

زنده‌باد یاد ریحانه جباری

ننگ و نفرت بر جمهوری جنایت اسلامی

دبیر خانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام

۲۵ اکتبر ۲۰۱۴

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com