داعش در یک ویدیوی تبلیغی با هدف جذب سرباز های جدید در رابطه با خطر معلمان همجنسگرا در مدرسه های کشور های کافر هشدار می دهد.

isis-anti-gay-speech-590x358

اعمال خشونت آمیز و قتل های این گروه تروریستی که خود را دولت اسلامی عراق و شام (داعش) می نامد تا کنون تیتر های خبری بسیاری را از آن خود کرده است، از جمله انتشار ویدیو هایی که سر بریدن خبرنگاران و کارمندان امداد آمریکایی و انگلیسی را نشان می دهد واینکه این گروه نظامی افرطی افراد هوموسکشوال را خطری برای عموم و هم رده با “بدترین مخلوقات” و “بچه باز” می نامند چندان جای شگفتی ندارد .

در یک ویدیو با هدف جمع آوری نیرو که برای اولین بار در اواخر ماه مارچ منتشر شد، یک سرباز داعش، با صورت پوشیده، به مسلمانان می گوید که آنان باید به نواحی تحت کنترل دولت اسلامی عراق و شام در خاورمیانه مهاجرت کنند تا از مهارت های خود در جهت خدمت به جنبش داعش استفاده کنند، مبادا که فرزندانشان در کشور های کافر به مدارسی روند که معلمان همجنسگرا در آنها به تدریس مشغولند.
به گزارش خبرگزاری واشینگتون بلید، این ویدیو توسط “مرکزتحقیقات رسانه ای خاورمیانه” در سایت یوتیوپ گذاشته شده است. یک مجله مربوط به اقلیت های جنسی در واشنگتن دی سی به درستی عنوان کرد که القاب همجنسگرا ستیزانه ای که به همجنسگرایان در این ویدیو نسبت داده شده در برابر بی رحمی هایی که در ویدیو های دیگر داعش نشان داده شده است رنگ می بازد.
خبرگزاری واشنگتن بلید همچنان اعلام کرد که داعش قوانین شریعت را در نواحی تحت کنترل خود به اجرا در آورده است، که شامل مجازات سنگسار برای همجنسگرایان نیز می باشد. در هشت دقیقه آخر این ویدیو داعش در رابطه با خطر معلمان هوموسکشوال به مسلمانان هشدار می دهد و ادعا می کند که مسلمانان با فرستادن فرزندانشان به مدارس در کشورهای کافر هیچ کنترلی بر آنان نخواهند داشت.
سرباز داعش در این ویدیو از مسلمانان می پرسد: ” چه کسی به فرزندان شما درس می دهد؟ شاید یک هوموسکشوال، شاید یک مواد فروش، شاید یک بچه باز، آیا می توانید بفهمید؟ واجب که شما فرزندانتان را از این حیوانات محافظت کنید، از این انسان های کثیف…خدا می فرماید که اینها “بدترین مخلوقات” هستند.
در این ویدیو فرد سخنگو بازیکن فوتبال سابق انگلیس “ابو عیسی اندلوزی” معرفی می شود، اما سازمان امنیت انگلیس هویت این فرد را یافته و وی را یک فرد پرتغالی بیست و نه ساله به نام “کلسو رودریگوس دا کوستا” معرفی می کند.
شما می توانید این ویدیو را در لینک زیر مشاهده کنید:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com