شرکت کنندگان در مراسم جشن پیروزی خلق فلسطین در برابر تجاوزگری های صهیونیست ها به غزه، پرچم های کوبا، بولیوی، ونزوئلا،روسیه،ایران،اکوادور، لبنان، سوریه و حزب الله را به نشانه تشکر از حمایت آنها از مقاومت، به اهتزاز درآوردند.

سازمان مارکسیستی/ لنینیستی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین به مناسبت پیروزی ملت فلسطین در برابر تجاوزگری های رژیم صهیونیست به غزه، مراسم راهپیمایی و نمایش توان دفاعی خود را برگزار کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم پرچم های کشورهای فوق را به نشانه تشکر به خاطر حمایت ملت و مقاومت فلسطین به اهتزاز درآوردند و از کشورهای دوست و برادر خواستند، به حمایت و پشتیبانی خود از ملت فلسطین ادامه دهند.

“محمود خلف” از اعضای ارشد جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در گفت وگو با العالم با بیان اینکه همه باید برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی نوارغزه تلاش کنند، تاکید کرد: ما تنها می توانیم از کشورهای حامی مقاومت فلسطین از جمله ونزوئلا، کوبا،ایران، سوریه، لبنان و همه آزادگان جهان قدردانی کنیم.
 
در این مراسم صدها تن از رزمندگان کمونیست جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین برای قدردانی از نقش این کشورها در حمایت از ملت فلسطین در مقابله با تجاوزگری های رژیم صهیونیستی، پرچم آنها را در غزه به اهتزاز در آوردند.
” ابو خالد” سخنگوی گردان های مقاومت ملی فلسطین، نیز به خبرنگار العالم گفت: فلسطینی ها امروز در این مراسم شرکت کرده اند تا قدردانی خود را از حامیان مقاومت خلق مبارز فلسطین ابراز دارند.
هزاران نفر ازشرکت کنندگان در این مراسم، شعارهایی در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوزگری های صهیونیست های سر دادند و از کشورهای فوق که تاثیر آن در حمایت از مقاومت فلسطین کاملا آشکار است، قدردانی کردند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com