Obama

Obama

اوباما یا با اونا یا با ما

بر اساس خبرهای رسیده از منطقه کردستان عراق کمکهای نظامی ارسالی توسط آمریکا در اختیار مبارزین حزب دموکرات کردستان ایران که در داخل عراق با تروریستهای داعش می جنگند قرار نمیگیرد. همچنین در محافل داخلی حکومت اسلامی ایران صحبت از همکاریهای اطلاعاتی و نظامی با آمریکا جهت بمباران هوایی مواضع داعش در داخل خاک سوریه می باشد. این اخبار اسباب نگرانی اپوزیسیون و مدافعین حقوق بشر خارج از ایران را فراهم کرده است. اینچنین بنظر میرسد که یک بار دیگر حزب دموکرات آمریکا بر خلاف مصالح بلند مدت کشور آمریکا و متحدین اروپایی اش تصمیم به حمایت و همکاری با نظام ضد بشری جمهوری اسلامی را دارد.

بارها در طول ۳۵ گذشته نیروهای اپوزیسیون و مدافعین حقوق بشر خارج از ایران تلاش کرده اند تا به دولتمردان آمریکا یادآوری نمایند که نتیجه استراتژی مخرب کمربند سبز اسلامی توسط مشاور امنیت ملی آمریکا برژینسکی چیزی به جز ظهور پدیده خمینیزیم و افراط گرایی اسلامی نبوده است. و ظهور رژیم اسلامی در ایران سرآغاز تمامی آشوبها و افراط گرایی اسلامی در منطقه خاورمیانه بوده است. حال اگر آقای اوباما فکرمیکنند که تنها راه رهایی از این وضعیت همکاری با رژیم اسلامی ایران میباشد باید به ایشان گفت که این راه به ناکجا آباد ختم خواهد شد.

آقای اوبامای گرامی بیاد می آورید که در سال ۱۳۸۸ فرزندان دلیر ایران از شما خواستند که بین حمایت از جنبش مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی و رژیم اسلامی ایران باید یکی را انتخاب کنید. اینک شما یکبار دیگر برسر این دو راهی قرار گرفته اید. شما می توانید با انتخاب حمایت از نیروهای اپوزیسیون و مدافعین حقوق بشر خارج از ایران یکبار و برای همیشه ریشه افراط گرایی اسلامی را از تمامی جهان قطع نمایید. به یاد داشته باشید که امنیت و آرامش جهان غرب وابسطه به ایجاد یک حکومت سکولار و دموکراتیک در ایران می باشد. بنابر این یکبار دیگر فریاد می زنیم:

اوباما اوباما یا با اونا یا با ما

با سپاس
دکتر بهمن جلدی – حقوقدان
انستیتو ایران شناسی کانادا

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com