سخنگوی رسمی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد:با شهادت ۶ فلسطینی دیگر در حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه ای در غرب رفح ، شمار شهدا به دو هزار و ۵۶ شهید ازجمله ۵۵۳ کودک ،۲۵۳ زن و ۹۶ سالخورده رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه ، القدره گفت : همچنین از آغاز عملیات نظامی اسرائیل در نوار غزه درهشتم ژوئیه گذشته تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از جمله سه هزار و ۱۰۶ کودک ، هزار و۹۷۰ زن و ۳۶۸ سالخورده زخمی شده اند.»
جنگنده های «اف۱۶» اسرائیل ۹ موشک به یک ساختمان چند طبقه متعلق به خانواده کلوب در منطه تل السلطان در شهر رفح شلیک کردند که تخریب کامل آن را به دنبال داشت و به ساختمانهای اطراف نیز خسارت وارد کرد و دهها کشته و زخمی برجا گذاشت.
شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد: از زمان شروع دوباره جنگ در غزه بیست و سه نفر به شهادت رسیده اند که هشت تن آنها کودک بوده است علاوه بر این یکصد و بیست و پنج نفر نیز مجروح شده اند.
شبکه تلویزیونی القدس اعلام کرد رژیم صهیونیستی در فرودگاه بین المللی بن گورین در تل آویو وضع اضطراری فوق العاده اعلام کرده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com