سازمان حماس کشف نمود که بیمارستان میدانی متعلق به هلال احمر امارات در غزه مرکزی برای جاسوسی برای اسرائیل بوده است ،در ساعتهای گذشته ماموران حماس مشغول تحقیقات در این زمینه بودند تا به اسرار موجود وشایعات در این زمینه آگاهی پیدا کنند ، یک منبع اطلاعاتی به خبرنگار روزنامه “اسرار عربیه” فاش ساخت که نتایج اولیه نشان میدهد که تعدادی از کارکنان بیمارستان از افسران اداره اطلاعات دولت امارات هستند، این بیمارستان در حال حاضر زیر نظر محمد دحلان (۱)اداره میشود که مشاور امنیتی شیخ محمد بن زاید آل نهیان حاکم امارات است .

همین منبع اطلاعاتی در غزه عکسی از یکی از این ماموران اماراتی در اختیار روزنامه وطن (۲)قرار داد که وی در غزه لباس کارکنان بیمارستان به تن دارد در حالیکه در امارات با لباس افسر دولتی امارات دیده میشود ، بر اساس اطلاعاتی که از اعترافات این شخص بدست آمده ، وی اطلاعاتی از غزه در اختیار پلیس مخفی امارات قرار میداده که از انطریق بدست اسرا ئیلیها نیز میرسیده است .

تاکنون مسئولان امنیتی مصر به هیچ هیئت پزشکی از کشورهای دیگر اجازه نمیداده اند که به غزه آمده و به بیماران و مجروحان کمک کند ، اینکه تنها به هیئت اماراتی اجازه داده شده بود ، شک بر انگیز مینمود که بزودی مسئولان حماس کشف کردند که اینان نیز بمثابه گرگ در لباس میش و در اصل ماموران و خدمتگزاران اسرائیل هستند ،تا بیشتر و بهتر بتوانند قتل عام مردم غزه را سازماندهی کنند.

محمد دحلان که اکنون مشاور شیخ امارات است کوشید تا با بر قراری تماس فوری در تاریخ ۱۹ – ۷ – ۰۱۴ ۲ با مسئولان حماس در غزه ، شاید بتواند از این افتضاح بزرگ برای خود ودولت امارات که جاسوسی برای اسرائیلیها بوده جلوگیرد.

بر اساس معلوماتی که از طرف یکی از نزدیکان حماس بدست ما رسیده ، دحلان مشاور شیخ امارات کوشیده بود تا مسئولان حماس را راضی کند که آنان اجازه دهند هیئت پزشکی امارات غزه را ترک کرده ومامور امنیتی امارات را هم که اکنون در غزه زندان است ، ازاد سازند ، که مسئولان حماس هیچکدام را نپذیرفته اند.

مترجم : احمد مزارعی ۲۰ – جولای – ۲۰۱۴

(۱) توضیح مترجم : محمد دحلان افسر امنیتی سابق فلسطینی که بعدها با اسرائیلیها همکاری بسیار نزدیکی داشت و عموما در فلسطین وی را بعنوان یکی از افراد فاسد و بد نام میشناسند .

(۲) روزنامه وطن چاپ غزه

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com