6d5g4ter8e

رسانه هاى اصولگرایان همزمان با تیتر برجسته ى رسانه هاى جهان، نسبت به ضرب و شتم و حصر خانگى ٩روزه یک نوجوان فلسطینى واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده اند؛ دادگاه اسراییل روز گذشته، حکم آزادی مشروط نوجوان فلسطینی – آمریکایی با قید ضمانت و به شرط حبس خانگی وی به مدت ۹ روز را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، دادگاه رژیم صهیونیستی دیروز حکم به آزادی مشروط طارق ابوخضیر، نوجوان فلسطینی با قید ضمانتی به ارزش سه هزار شکل و به شرط حبس خانگی به مدت ۹ روز داد.

ابوخضیر عصر پنج شنبه گذشته پس از مورد ضرب و شتم قرار گرفتن توسط نیروهای رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

در همین حال، لوبا سمری، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت: پلیس از دادگاه منطقه‌ای قدس دیروز تقاضا کرد تا مدت بازداشت طارق ابوخضیر ١۵ ساله را تمدید کند.

خانواده ابوخضیر می‌گویند، فرزندشان که در فلوریدا آمریکا محصل است از سوی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌ها بر سر کشته شدن محمد ابوخضیر به شدت کتک خورده است.

محمد ابوخضیر از سوی افراط گرایان اسرائیلی در یک حمله تلافی‌جویانه شهید شد و طبق نتایج اولیه کالبدشکافی زنده‌زنده سوزانده شده است.

این حمله به تلافی مفقود و کشته شدن سه شهرک نشین نوجوان اسرائیلی انجام شد که با خشم کشورهای مختلف جهان رو به رو شد.

سخنگوی پلیس اسرائیل تاکید کرد که طارق ابوخضیر در زمان بازداشت مقاومت می‌کرد، به افسران پلیس حمله کرده و تیرکمان مخصوص پرتاب سنگ به همراه داشته است.

در واکنش به بازداشت این نوجوان فلسطینی، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که از انتشار اخباری مبنی بر ضرب و شتم یک نوجوان آمریکایی فلسطینی به شدت نگران و خواستار انجام تحقیقات شده است.

اعتراض عمومى به ماجراى ضرب و شتم و حصر نوجوان فلسطینى اگرچه در صدر رسانه هاى جهان قرار گرفته، اما واکنش اصولگرایان ایرانى به این خبر در حالى است که آنها از سرکوب معترضان، قتل، بازداشت و حصر آنها در جریان اعتراض عمومى به تقلب در انتخابات سال ٨٨ حمایت کرده اند؛ رهبران معترضان ایرانى اکنون نزدیک به ١٢۴٠ روز است که در حصر خانگى به سر مى برند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com