saman
محمود گلزاری، معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش گفت در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان غیرفعال هستند.
دکتر محمود گلزاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر اصلاح شیوه‌نامه تاسیس سازمان‌های مردم نهاد را در دستور کار خود قرار داده ایم. متاسفانه در سال‌های گذشته سخت گیری‌های بسیاری به سمن‌های حوزه جوانان شده است بطوری‌که در حدود ۷۰ درصد آن‌ها غیر فعال شده اند.
وی ادامه داد: در تلاشیم با اصلاح شیوه نامه تاسیس سازمان‌های مردم نهاد، دوباره فعالان این حوزه را تشویق به ادامه کار کنیم، چرا که گسترش فعالیت سمن‌ها گام بلندی است برای تحقق اهداف وزارتخانه در حوزه جوان. باید تلاش کنیم با برداشتن موانع سخت قانونی، تقویت سمن‌ها و حمایت‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده از جوانان، آن‌ها را توانمند و به انجام فعالیت‌های اجتماعی ترغیب کنیم.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com