به نقل از روزنامه کیهان.:دقایقی پس از تجاوز ددمناشم آمریکا و فرانسه به سوریه، نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج در یک واکنش سریع با نوشتن شعار بر روی دیوار فرانسه و زدن زنگ آن سفارتخانه، اقدام به فرار کرده و دنیا را بهت زده کردند.

همچنین از میدان آزادی گزارش میرسد که مردم همیشه در صحنه امروز به طور خود جوش اقدام به تظاهرات گسترده ای نموده و با شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر فرانسه مرگ بر اسراییل مرگ بر ترکیه مرگ بر……، انزجار خود را از این تجاوز ابراز داشتند.

!در ادامه سردار نقدی طی سخنرانی آتشینی فرمودند همان طور که وعده داده بودیم چنانچه امریکا به سوریه حمله کند تل‌آویو را به آتش میکشیم امروز روز عمل است و پس از آن سردار نقدی ماکت شهر تل آویو را به آتش کشیدند و فرمودند که این تازه اولشه کجاشو دیدین!

سپس جمیعت میلیونی با سر دادن شعار ما اهل کوفه نیستیم اسد تنها بماند؛ ساندیسی که در رگ ماست هدیه ی رهبر ماست؛ وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد دشمن فرضی نتواند که جوابم دهد! به ابراز احساسات پرداختند.

همچنین از ستاد کل نیروهای مسلح خبر میرسد که به تلافی حمله امریکا به کشور دوست و نور چشم سوریه رزمایش بزرگی با شرکت سپاه و بسیج در دشت کویر لوت برگزار شد که در نوع خود در جهان بینظیر بود.

دلاور مردان بسیج و سپاه با پیشرفته ترین سلاحها از زمین و هوا با حمله برق آسا دشمن فرضی را زمین گیر کرده و موفق شدند تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رسانده و تعداد قابل توجهی را نیز به اسارت درآورند.

به گزارش خبر گذاری بین المللی ٩ دی پس از رزمایش موفقیت آمیز راهیان ولایت؛ وحشت غرب را فرا گرفته به طوری که امریکا اظهار داشت بزودی نیروهای خود را از خلیج فارس بیرون خواهد برد!

روزنامه کیهان این پیروزی را به امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان و حومه تبریک و تهنیت گفته و برای ایشان طول عمر ١٠٠٠ ساله مسألت مینماید. مهدی محمدی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com