احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد می‌گوید علی خامنه‌ای «نگران» وضعیت فرهنگی جامعه و بازگشت استادان اخراج شده به دانشگاه‌ها است و «نگرانی» وی در واقع «نگرانی امام زمان» است.

به گزارش خبرگزاری «نسیم» آقای علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد گفته «نگرانی رهبری تنها محدود به وزارت ارشاد نیست، بخش زیادی از این نگرانی از اتفاقات دانشگاه‌هاست.»

وی خطاب به علی جنتی٬ وزیر ارشاد گفته «دغدغه فرهنگی رهبری با بیانیه حل نمی‌شود» و وزارت ارشاد در عمل نشان دهد که می‌خواهد با «اباحه‌گران» برخورد کند.

علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود گفته رهبر جمهوری اسلامی نگران بازگشت استادانی است که پیش‌تر به خاطر «روابط نامشروع با دانشجویان دختر» از دانشگاه اخراج شده بودند.

انتقاد حامیان علی خامنه‌ای از عملکرد وزاری علوم و ارشاد دولت حسن روحانی در ماه‌های اخیر افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

آقای خامنه‌ای نیز دو هفته پیش گفته نگران وضعیت فرهنگی و سیاست‌های فرهنگی دولت یازدهم است و امیدوار است که مسئولان فرهنگی بدانند «چه کاری دارند می‌کنند.»

علم‌الهدی نیز در تشریح این «نگرانی» گفته «رهبری حجت امام زمان بوده و نگرانی ایشان نگرانی حضرت ولی‌عصر است.»

امام جمعه موقت مشهد در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد «خواص» انتقاد کرده و گفته «بخشی از خواص ما زود سوژه عملیات روانی می‌شود و با یک برچسب افراطی زدن سکوت می‌کنند.»

وی همچنین به دولت روحانی هشدار داده «این‌طور نیست که در فضای اعتدالی کشور فضای آزادی ایجاد شود که اهانت به آیات قرآن، امام علی و حضرت زهرا در جراید، روزنامه‌ها و رسانه‌ها خودنمایی کند.»

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com