cinema-homeکنشگران داوطلب
هیات مدیره خانه سینما عصر روز سه شنبه از سوی اعضای مجمع عمومی این نهاد صنفی برای مدت حداکثر یک سال دیگر ابقا شد. این در حالی است که حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی روز سه شنبه در نامه ای به هیات مدیره خانه سینما پیشنهاد داده بود که مجمع عمومی خانه سینما به دلیل پاره ای مشکلات برگزار نشود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اعضای حاضر در مجمع عمومی خانه سینما که عصر سه شنبه در تالار سیف الله داد گردهم آمده بودند در نهایت تصمیم به ابقای حداکثر یک ساله هیات مدیره خانه سینما گرفتند.
همچنین مقرر شده که در این مدت نسبت به انتخاب هیات مدیره جدید اقدام شود و تمام موانع قانونی موجود نیز برطرف شود.
بر اساس این گزارش، اساسنامه خانه سینما در مجمع عمومی این نهاد پیشتر در بیستم مهرماه امسال به تصویب رسیده و مقرر بود در جلسه امروز ( سه شنبه ) اعضای هیات مدیره خانه سینما انتخاب شوند ، اما در نهایت این اتفاق به دلیل آنچه که به عنوان مشکلات در ثبت قانونی اصناف سینمایی ذکر شده است به سرانجام نرسید.
این در حالی است که حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی امروز (سه شنبه ) در نامه ای به هیات مدیره خانه سینما پیشنهاد داده بود که مجمع عمومی خانه سینما به دلیل پاره ای مشکلات برگزار نشود. گفته می شود برخی اعضای حاضر در مجمع عمومی خانه سینما با ابقای هیات مدیره مخالف بودند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com