در ادامه‌ی سلسله‌‌همایش‌های هنری و فرهنگی که در حمایت از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی “شبی با داستان برای زلزله‌زدگان آذربایجان” با جضور جمعی از داستان نویسان سرشناس ، روز پنجشنبه این هفته در مرکز همایش های پارک ورشو برگزار خواهد شد.

این نشست دومین سلسله از این دست نشست‌هاست که اولین آن را عنوان “شبی با شاعران” در کافه لاله‌زار برگزار شد.
در همایش “شبی با داستان برای زلزله زدگان” که روز ۵ شنبه ۲۷

مهر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در پارک ورشو واقع در خیابان نجات‌اللهی برگزار می شود، داستان‌نویسانی چون یونس تراکمه، امیرحسین چهلتن، فرزانه کرم‌پور، جواد مجابی، مهسا محب‌علی، هوشنگ مرادی کرمانی، جمال میرصادقی، و پیمان هوشمندزاده حضور دارند این همایش با همکاری بنیاد فرهنگی ایرج بسطامی، خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی، و انجمن یاری کودکان در معرض خطر برگزار خواهد شد. لازم به ذکرست که در این همایش خانم شَری نجفی، مسئول انجمن یاری کودکان در معرض خطر، گزارشی از آخرین مسائل و نیازمندی‌های منطقه ارائه می‌دهند. در این مراسم فیلم “فروریخت” که تصاویر مستندی از مناطق زلزله‌زده در روزهای ابتدایی زلزله‌ست نیز پخش خواهد شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com