14شماره چهاردهم رادیو داوطلب، مجله شنیداری موسسه کنشگران داوطلب منتشر شد. در این شماره از گزارش جهانی سال ۲۰۱۴ سازمان دیده‌بان حقوق بشر درباره ایران، برگزاری همایش جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست رشت، اهدا جایزه کانون مدافعان حقوق بشر در سال ۱۳۹۲ شمسی به محمد ملکی، گزارش ماهانه کانون مدافعان حقوق بشر در دی ماه ۹۲ و آغاز ششمین جشنواره وب ایران خواهید شنید.

سازمان دیده‏بان‏‏‏‏‏‏‏‏‏ حقوق بشر امروز در گزارش جهانی سال ۲۰۱۴ خود اظهار داشت که علیرغم وعده‏های ‏‏‏‏‏‏‏‏‏متعدد رئیس جمهور حسن روحانی مبنی بر احترام به حقوق مردم به دنبال پیروزی وی در انتخابات ۱۴ ژوئن ۲۰۱۳، ایرانیان همچنین با موارد جدی نقض حقوق خود مواجه هستند.
جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست رشت همایشی با عنوان مامان، بابا، آب با محوریت خشکسالی در تاریخ ۲۴ دی ماه در رشت برگزار نمود.
جمعی از فعالان مدنی در پی معرفی شدن محمد ملکی از سوی کانون مدافعان حقوق بشر به عنوان برنده جایزه “تلاشگر حقوق بشر” سال ۱۳۹۲ هجری شمسی از تلاش های او تقدیر کردند.
“کانون مدافعان حقوق بشر” که ریاست آن‌ بر عهده شیرین عبادی است درادامه گزارش های ماهانه خود به بررسی‌ وضعیت حقوق بشر در ایران در دی‌ ماه ۱۳۹۲ پرداخت.
ششمین جشنواره وب ایران با همکاری کانون کارآفرینی ایران و از اول آبان ماه سال جاری آغاز به کار کرده است و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد. جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار گردیده است.
همه این خبرها در چهاردهمین شماره صدای جامعه مدنی ایران، رادیو داوطلب در دسترس شماست.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com