ImageThumb2چه چیزی در ایران از نظر حکومت، تخلف معسوب نمی شود؟

حتی در نهادهایی که مستقیما تحت نظر حکومت هستند هم  هر تکانی که بخورید احتمال دارد تخلف محسوب شود!

به گزارش ایسنا “شورای نظارت بر صداوسیما که چندی پیش تحلیلی را مبنی بر ضعف پرداختن به مقولات سبک زندگی در سریال‌های تلویزیونی در شش ماهه دوم سال ۹۱ منتشر کرده بود، اکنون در گزارشی جدید، موارد تخلف را در تمامی برنامه‌های سیما اعلام و منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شورای نظارت بر تلویزیون از میان موارد تخلفات، ۸۵۰۳ مورد تخلف را به شبکه یک، ۷۶۵۰ مورد را به شبکه دو سیما، ۸۴۶۱ مورد را به شبکه سه سیما و ۸۶۲۴ مورد تخلف را به شبکه تهران در برنامه‌های شش ماهه دوم سال ۹۱ اختصاص داد.

یکی از مهم‌ترین مبناهای بررسی عملکرد سازمان صداوسیما، میزان تقید خروجی‌های برنامه‌ای سازمان به رعایت ضوابط رسانه‌ای و هنجارهای محتوایی است. مبنای این بررسی دستورالعمل «سیاست‌ها و ضوابط تولید، تأمین و پخش» است، که توسط سازمان صداوسیما تهیه و ابلاغ شده‌است.

شاخص‌های سبک زندگی در این گزارش «پوشش و حجاب»، «آرایش»، «نحوه تعامل و روابط افراد نامحرم»، «ناسزاگویی و الفاظ نامناسب»، «موسیقی‌های نامناسب و رقص»، «استفاده از خط و زبان بیگانه» است.”

kanaal 1تخلفات  شبکه ۱

 

 

 

 

 

2-162تخلفات شبکه ۲

 

 

 

 

 

 

3-198تخلفات شبکه ۳

 

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com