نوروزتان خجسته؛ بهار سال ۱۴۰۳ ز راه رسید

نوروز و بهار طبیعت باز هم با گلها و شکوفه‌هایش از راه رسید، تا که بهار سبز و سپید و سرخ آزادی ایران نیز طلوع کند.

فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۳ را به همه مردم به ویژه به زندانیان سیاسی و عموم زندانیان در سیاه‌چال‌های خامنه‌ای ضحاک تبریک می‌گوییم.  

همچنین نوروز ۱۴۰۳ را به مادران  و خانواده جان‌باختگان راه آزادی مردم ایران تبریک می گوییم.

در پس دیوارهای بلند و سنگی زندانها، در هر صبح‌دمی که پاسداران خامنه‌ای جان زندانیان را می‌گیرند، و آنگاه که مادری فرزند دلبندش را در کف خیابان‌ها بخاطر فریاد آزادی، از دست می‌دهد، باز هم صدایی شنیده می‌شود و امیدی هست که آری! آزادی می‌آید و بهار واقعی مردم ایران در راه است.

رسیدن بهار طبیعت را در حالی گرامی می‌داریم که سیاهی و تباهی حاکم بر سرزمین‌مان ایران، زمینه بروز شادی، سرزندگی و نشاط را نابود ساخته و جز ویرانی و فلاکت و اشک و آه برای مردم ارمغانی به همراه نداشته است. حاکمان کهنه‌پرست با هرگونه نوآوری و تجدد و شادی دشمنی می‌کنند، اما بدون تردید سرما و یخ‌بندان جای خود را به سرسبزی و بهار و خرمی وامی‌گذارد. شکوفه و گلها می‌رویند و طبیعت چهره عوض می‌کند.

با همین قطعیت باور داریم که تحول اجتناب ناپذیر در جامعه و تاریخ ایران نیز رخ خواهد داد.

این حق مسلم مردم ایران است که به رسیدن چنین آینده‌ای نه چندان دور، امید داشته باشند و همواره این امید را زنده نگاه دارند. روزهای آغازین سال جدید و نوروز نیز از مهم ترین ایام برای زنده نگاه داشتن همین امید است.

امید به طلوع آزادی و برقراری دمکراسی و عدالت و برابری اجتماعی، امید به محو سیاهی و نحوست دیکتاتوری و استبداد ولایت فقیه، امید به …..https://iranhrs.org/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)