دیگر زمان عمردهی با مشاوره دادن به رژیم ج.ا در حال مرگ بیفایده است. / آقای/خانم… از شاعر آزاده پارسی گو یاد بگیرد: («من آنم که در پای خوکان نریزم / مر این گوهری دُرّ لفظ دری را» ناصر خسرو قبادیانی) / ایرانیان دو وظیفه دارند، وجدانی و اختیاری در هر جایی هستند و در توانشان هست دیکتاتوری ج.ا بکوبند و مبارزه کنند و برای گذار زودتر به سکولار دموکراسی و دیگرانی در سیستم حکومتی هستند، تا جایی که میتوانند به مردم عادی خدمت کنند و از فساد دوری کرده و به هر روشی مانع فساد شده یا مفسدان افشاگری کنند هر چند به صورت ناشناس

هر چند بدگمانی‌هایی است رژیم ضد فرهنگی و ضد پارسی و ضد ایرانی و ضد بشری ج.ا ولایت فقیه آخوندیستی و تروریستی و سرکوبگر ازادی بیان و ضد تمدن جهانی، تلاش کرده در نهادهای فرهنگی نفوذ کرده و آنها به روش‌های مختلف نابود یا از درون فاسد کند، نمونه‌های واضحش انحطاط تمامی مقاطع تحصیلی از  مهد کودک و پیش دبستان و دبستان و دبیرستان و مراکز مهارت‌آموزی (و فنی و حرفه ای /مراکز تحت مجوز وزارت ارشاد اسلامی) و دانشگاه‌ها، آنها به فساد مدرک‌فروشی در راستای ابرفساد مدرک‌گرایی است، فساد فوق خطر آموزشی و فرهنگی از اهداف دشمنان موجودیت و هویت پارسی و ایرانی است، نسل‌های نوجوان و جوان و میانسال- که در سن زایندگی هستند- یعنی دهه ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ و… هدف قرار داده است، آنها بی‌سواد تخصص و مهار علوم و دانش و معارف کاربردی کرده تا دیگر بعد از احتمال سقوط ج.ا نتوانند همانند ملت‌های شرق آسیا همچون ژاپن و کره جنوبی و تایوان و هند از خاکستر فروپاشی استعمار امپرالیستی و شکست دیکتاتوری ققنوس‌وار برخیزند!، این تروریست‌ها هدفشان تنها دشمنی با حاکمیت ملی و مردمی‌میهنی نیست! دشمنی‌شان تمدنی و فرهنگی و دانشی و معرفتی با جهان‌شمولیات بدیهی حقوق بشری و حق حیات است و برای همین شعار “زن، زندگی، آزادی” شعاری کلید و استراژیک ضد دیکتاتوری اهریمنی اخوندیستی است.

از سایت‌های فرهنگی حمایت کنید، فعلا این سایت زیر معرفی می‌کنم:

سایت گنجور

https://ganjoor.net

اما حواستان باشد، طی چند دهۀ اخیر با پدیداری انقلابی‌گونه عصر دیجیتالیزه و آی‌تی و هوش مصنوعی، دشمنان صلح جهانی، یعنی پیروان و مزدوران ایدئولوژی‌های سمّی پان‌وایسمی قومی و عقیدتی در نهادها و مراکز حکومتی و غیر حکومتی نفوذ کرده اند، فتنه‌های خطرناکی مانند “سره‌گرایی” و اینکه گویش‌های پارسی غیر از ابرزبان “فارسی دری” را غیر پارسی خطاب کرده و با سوءاستفاده دانش پرنقض زبان‌شناسی فرنگی و غربی، و نفوذ در ویکی‌پدیا، اقدام به زبان‌سازی از گویش‌ها و لهجه‌های پارسی کرده و در فرمول نخ‌نما و افشادشدۀ ملیت‌سازی کذایی از گروه‌های زبانی با هدف زدن کثرت و وحدت پارسی‌زبانان، در حال برساختن زبان‌ها قومیت و ملیت‌های کذایی از گویشوران لهجات پارسی هستند! و در حالی متقابلا حاضر نیستند همین فرمول دربارۀ زبان‌های واگرا چون تُرکی و عربی کنند!، دربارۀ کُردی، که نامی عمومی در قرون وسطی برای کوچنگان ایرانی و عرب و ترکمان بوده، از این کلمۀ کُرد، ملیت ساختند، با این وجود حاضر نیستند دربارۀ این ملیت کذایی کُرد، همان فرمولی ضد پارسی بکرا ببرند، در همان اقلیم شمال عراق، حاضر نیسند مردمان کرمانجی‌زبان و سورانی‌زبان و فِیلی‌زبان و شنگالی‌زبان (که همگی گویش‌های ابرزبان پارسی‌ایرانی اند)و غیره، ملیت قبول کنند! در شمال عراق دستکاری بر اساس همین فرمول قومیت‌گرهای ناسیونالیستی، چهار ملت کرمانج، ملت سوران، ملت فِیلی، ملت شنگال (ایزدی‌ها) در کنار ملت ترکمن، ملت آشوری، وغیر وجود دارد، چرا فدرالیسم برای این ملیت‌ها در اقلیم چپ‌گرای پسماندۀ کمونیزم ورشکسته ایجاد نمی‌شود و چرا دیکتاتور خاندان بارزانی در اربیل و خاندان طالبانی در سلیمانیه اجازه استقلال به سایر ملیت‌ها نمی‌دهد؟!

=============
اطلاعات موثقی دارم سه دهه است با پول‌های نفت غرات شده شمال عراق، جدایی‌طلبان پان‌کُرد درسراسر ایران در حال تبلیغ و تحریک افکار و حرکات جدایی‌طلبانه هستند! و البته سایر همسایگان پان‌عربی و پان‌تُرکی و پان‌افغانیسم و.. نیز در حال کارند در کنار برخی اجانب فرامنطقه ای، این کار را با اطلاع محافل امنیتی خائن ج.ا صورت می‌گیرد، خائنان ج.ا با هدف ایجاد تفرقه و ایجاد ترس از تجزیه ایران، دست به ین خیانت می‌زنند! اما دیگر این حربه‌شان بی‌اثر شده، ملت واحد ایران، متحدانه در راه براندازی ج.ا در راستای دورۀ گذار به سکولار دموکراسی گام برمی‌دارند.

همان طور در مطلبی گفتم، اگر کسانی می‌خواهند کارها قهریه کنند، یک اهداف همین سرکردگان فساد آموزشی و فرهنگی در ج.ا است. مافیای فساد آموزشی و سرکردگان و سران مخفی‌شان شناسایی کرده و خنثی‌سازی نسبی انجام دهند. مختصر در آن مطلب توضیح داده شده

تکلیف امثالهم بعنوان فعال مدنی و مبارز مسالمت‌آمیز در قبال مبارزات قهریه و دفاع مشروع چیست؟

https://www.balatarin.com/permlink/2024/3/11/6130446

فهرست پیشنهادی مصادیق اهداف دفاع مشروع و عملیات آتش به اختیار با مسئولیت هر فردی مبارز در جهت خنثی‌سازی نسبی و یا

https://www.balatarin.com/permlink/2024/3/11/6130232

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)