امر به معروف ۱۰۰۰ میلیارد تومانی آخوند صدیقی

بنا بر اخباری که تازه منتشر شده است، آخوند کاظم صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، ملکی را تصاحب کرده است که قیمت آن بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

اخبار فساد و دزدی در حاکمیت ولایت فقیه آن قدر زیاد شده است که گویا دیگر چنان حساسیتی برنمی‌انگیزد. هر روز صبح که چشم‌های شهروندان ایرانی باز می‌شود، مشاهده‌گر اخباری از اختلاس‌های کلان سران حکومت است.

این بار گویا نوبتی هم که باشد نوبت آخوند کاظم صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران است. رئیس ستاد «امر به معروف و نهی از منکر» ملایان که گویا پاداشی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به همراه دو پسر و عروسش برای خود در نظر گرفته است.

در سال ۱۳۸۲، آخوند کاظم صدیقی، که هنوز به عنوان امام جمعه تهران معرفی نشده بود، در ساختار قضایی ملایان نقش مهمی داشت. او یک حوزه علمیه را در تهران تأسیس کرد، که به نام «مدرسه علمیه خمینی» شناخته می‌شود.

او این حوزه علمیه را در منطقه اُزگل، منطقه با آب و هوای خوب در تهران، ایجاد کرد. صدیقی با خرید زمین‌های اطراف و گسترش زیرساخت‌ها، اکنون یک ملک با مساحت حدوداً ۲۳۰۰۰ متر مربع در شمال تهران تصاحب کرده است. این زمین‌ها بخشی از اموالی بودند که به نام حوزه‌ی علمیه امام جمعه خامنه‌ای در تهران ثبت شده بود.

سرنوشت یک باغ سه نبش به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع که در گوشه شمال شرقی این زمین واقع شده بحث برانگیز شده است. باغی که گویا در نهایت به مالکیت یک شرکت برای بهره‌برداری شخصی درآمد. این شرکت تحت مالکیت کاظم صدیقی و فرزندانش قرار داشت. ارزش این زمین بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

زمین‌خواری ۱۰۰۰ میلیاردی و وضع خوب مردم از زبان آخوند صدیقی

این در حالی که آخوند وضعیت معیشتی مردم ایران را در سال‌های اخیر آشکارا به سخره گرفته بود. وی در آذر ۱۴۰۰ گفته بود چون مردم ایران به شمال می‌رود معلوم می‌شود وضع‌شان خوب است! [آخوند صدیقی؛ وضعیت مردم الان خوب است چون به شمال می‌روند! + ویدئو]

مدرسه علمیه خمینی تهران در منطقه یک تهران واقع شده است. این مدرسه با ۲۳ هزار متر مربع زمین، امکاناتی از جمله برج باغ، ۲۵ واحد آپارتمانی برای آخوندهای این حوزه، مسجد، استخر، مجموعه‌ی ورزشی و ساختمان حوزه را فراهم کرده است.

یک شرکت با نام «پیروان اندیشه‌های قائم» در سال ۱۴۰۲ در ایران تأسیس شده است. ترکیب موسسان و اعضای هیئت مدیره این شرکت نشان می‌دهد که کاظم صدیقی و فرزندانش صاحبان اصلی این شرکت هستند:

آخوند کاظم رجبی صدیقی

محمدحسین رجبی صدیقی، فرزند وی.

محمد مهدی رجبی صدیقی، دیگر فرزند وی.

«رضوانه قوام» عروس کاظم صدیقی هم به عنوان بازرس این شرکت معرفی شده است.

در این شرکت، برخی افراد دیگر نیز حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به عادل محیسنی و جواد عزیزی اشاره کرد.

جواد عزیزی از مدیران شهرداری تهران در زمان قالیباف بوده و حالا در ترکیب اعضاء هیئت مدیره این شرکت حضور دارد. در حالی که این شرکت به عنوان اولین اقدام، بخشی از زمین‌های یک حوزه علمیه را به نام خودش ثبت کرده است.

شایان ذکر است جواد عزیزی دارای چند پرونده قضایی فساد، رشوه و… در زمان مسئولیتش در شهرداری تهران بوده است. اما حالا او بر سر خوان اشتراکی با آخوند صدیقی و پسرانش نشسته است و از «سفره انقلاب» ملایان بهره‌مند می‌شود!

پاداش «امر به معروف و نهی از منکر» از نوع آخوند صدیقی!!!

همچنین نام «فضل‌الله بیگوردی» سر تیم حفاظت آخوند صدیقی در مقام بازرس علی‌البدل این شرکت دیده می‌شود. مالکیت بخشی از زمین‌های مربوط به مدرسه علمیه خمینی به شرکت «پیروان اندیشه‌های قائم» منتقل شد. این شرکت، که توسط کاظم صدیقی و پسرانش اداره می‌شود، مالکیت این باغ و زمین‌های آن را از آن خود کرده است.

اطلاعات حاکی از این است که ارتباطی مستقیم بین شرکت مذکور و مدرسه علمیه خمینی وجود ندارد. اما به نحوی عجیب و غریب، این شرکت به عنوان مالک زمین‌های مدرسه علمیه خمینی ثبت شده است.

گفتگو با کارشناسان ملکی در منطقه یک تهران، که ملک مورد بحث را می‌شناسند، نشان می‌دهد که ارزش این زمین‌ها در حدود ۱۳۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. با توجه به میانگین قیمت‌ها، ارزش این ملک حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

کاظم صدیقی اکنون امام جمعه موقت تهران است وی بنیانگذار و مدیر حوزه علمیه خمینی است. او در زمان‌های مختلف مسئولیت‌های مهمی را در سطح قضایی و… حاکمیت ملایان بر عهده داشته است.

تولیت حوزه علمیه خمینی، نائب‌ رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران، رئیس دادسرای انتظامی قضات از آن جمله است. وی همچین رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات بوده و اکنون نیز رئیس «ستاد امر به معروف و نهی از منکر» خامنه‌ای می‌باشد. «امر به معروف و نهی از منکری» که گویا زمین‌‌خواری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی، پاداش بخش کوچکی از خدمات وی به خامنه‌ای می‌باشد!!!

شایان ذکر است آخوند صدیقی به همراه مرتضی آقاتهرانی و حمید رسایی، عضو باندی هستند که در سال‌های اخیر، به دنبال تصاحب قدرت بیشتری در هرم قدرت ملایان هستند. جدال‌ ماه‌های اخیر بین این باند و باند قالیباف و شرکاء بر سر موضوعات مختلف از جمله «لایحه حجاب و عفاف» و دعوای کرسی‌طلبی بیشتر در نمایش انتخابات اخیر مجلس از جمله نمودهای این جنگ باندی در اردوی خامنه‌ای است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)