در پنجمین ماه حمله ارتش اشغالگر به غزه و در حالیکه با شفاف شدن بسیاری از اطلاعات و محرز شدن دروغ آنها از سوی رسانه ها و سازمانهای مستقل ، تبلیغات دروغ وسیع اسرائیل و حامیانش رنگ باخته است، دولت آپارتاید اسرائیل به ریاست نتانیاهو، در عملی جنایتکارانه همچنان از ورود کمکهای بشر دوستانه به نوارغزه جلوگیری می کند.

بنا بر گزارشات رسیده و هشدارهای سازمانهای بین المللی، خطرجدی مرگ در اثر قحطی و گرسنگی، ساکنان غزه را تهدید می کند. تا کنون ده ها نفر از جمله کودکان در اثر سوء تغذیه به شهادت رسیده اند.

نتانیاهو که بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان تا کنون در رسیدن به هدفهای تعیین شده با شکست مواجه شده است، در گامی فراتر، در جنایت علیه بشریت، از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی برای به زانو در آوردن فلسطینیان استفاده می کند. بدین ترتیب قصد آن دارد که با استفاده از جنایت قحطی زدگی فلسطینیان را مجبور به ترک خانه و کاشانه خویش نماید تا تمامی کرانه باختری رود اردن را به تصرف در آورد. ازسوی دیگرعلیرغم مخالفتهای بین المللی و قطعنامه های صادر شده مبنی برعدم گسترش شهرکهای یهودی نشین درسرزمینهای اشغالی، این عمل غیر قانونی همچنان ادامه دارد.

اما، آنچه که باعث تاسف است انفعال سران کشورهای به اصطلاح جانبدار حقوق بشر، کشورهای مدعی اسلام و دول عربی است که بعضا تنها به نق زدن اکتفا می کنند و نظاره گر جنایتند، با ادامه کمکهای مالی ونظامی به اسرائیل و یا ادامه “روابط اقتصادی” به او کمک می رسانند.

در این میان مسئولیت حامیان جدی اسرائیل، ایالات متحده که هم حمایت مالی می کند و هم نظامی، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و دیگر شرکای اسرائیل، رسانه هایی که  یا در اطلاع رسانی درست اهمال می کنند و یا خبر های دروغ و تبلیغات دولت آپارتاید را انعکاس می دهند بسیار سنگین است.

مجامع اسلامی ایرانیان ضمن محکوم کردن، سکوت و بی تفاوتی و انفعال در قبال جنایات مرتکب شده درنوارغزه، خواستار پایان بخشیدن به اشغالگری و جنگ، کشتار و بی خانمان کردن غیر نظامیان فلسطینی از سوی دولت آپارتاید هستند.

مجامع اسلامی ایرانیان

۱۴۰۲/۱۲/۲۲ برابر با ۱۲/۰۳/۲۰۲۴

dabirkhaneh@majame.com

وب سایت: https://www.majame.com/

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)