مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان با این ادعا که شبکه اجتماعی «وی‌چت» شبکه‌ای «صهیونیستی» است نسبت به گسترش انتشار پیام‌های «شرم‌آور جنسی» در این شبکه هشدار داد.

خانم اصلانی روز دوشنبه (چهارم آذر) به خبرگزاری «تسنیم» گفته شبکه‌های اجتماعی «وی‌چت» و «فیس‌بوک» به دنبال ترویج «حیازدایی» و «ترویج اباحه‌گری» در ایران هستند.

وی گفته که «وی‌چت» باعث عادی‌سازی روابط «نامشروع» شده و «اصالت خانواده را متزلزل می‌کند.»

رئیس بسیج جامعه زنان افزوده در چت‌روم‌ها مسائل «کاملا خصوصی٬ جنسی، تن‌نمایی و توهین به اعتقادات دیگران» بازگو می‌شود و این مسائل در «وی‌چت» نیز مشاهده شده است.

به گفته اصلانی «انتشار پیام‌های شرم‌آور جنسی، عمل بسیار زشت و به دور از انسانیت است که در تمام روم‌ها مشاهده می‌شود و مرزی ندارد.»

وی با بیان اینکه در «وی‌چت» به‌راحتی و رایگان می‌توان صدای طرف مقابل را شنید که این امر میان دختران و پسران نگران کننده است.

رئیس بسیج جامعه زنان افزوده با استفاده از «وی‌چت» ما شاهد «بی‌بندوباری و روابط دختر و پسر حتی در سراسر کشور می‌شویم که در این میان خانواده بی‌خبر هستند.»

وی در پایان این گفتگو از مقام‌های مسئول خواسته در زمینه «آسیب‌های جدی» شبکه‌های اجتماعی جدید مانند «وی‌چت» مردم و خانواده‌ها را آگاه کنند.

وی‌چت یک سرویس پیام رسانی (چت) برای تلفن‌های همراه است که در ایران طرفداران زیادی دارد و در حال حاضر ده‌ها میلیون نفر از این سرویس در جهان استفاده می‌کنند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com