مصطفى تاج زاده مى گوید که تحلیل على مطهرى از وقایع پس از انتخابات ٨٨ کاملا درست است؛ به گفته معاون سیاسی وزارت کشور دوره اصلاحات «صحبت آقای مطهری که گفته بود اتفاقات انجام شده پس از انتخابات برنامه ریزی از قبل نبوده کاملا درست است چرا که با این همه شنود و عناصر نفوذی و تعقیب و مراقبت و همکاری و اعتراف بریده ها، آقایان حتی یک مورد پیدا نکردند که این فرضیه خودساخته پوچشان را ثابت کنند در عوض با اعترافات آزاد و بدون اعمال فشار و شکنجه و آزار بر سردار مشفق می توان ثابت کرد در سال ۸۸ کودتای انتخاباتی رخ داده است».

به گزارش وبسایت کلمه، تاج زاده افزوده است: «این که آقاى مطهرى گفته اند دستگاه امنیتی به دنبال انتقام وقایع سال ۷۸ بوده در مورد من کاملا صدق می کند چرا که بازجوی سپاه صراحتا به من گفت اشتباه کردیم تو را ده سال رها کردیم و همان زمان باید تو را می گرفتیم و سینه دیوار می گذاشتیم و به واقع قسمت عمده بازجویی های من مربوط به آن زمان بود اما پاسخ های قانع کننده و منطقی من باعث شد که شرمشان بیاید آن را در کیفرخواست بگنجانند».

تاج زاده با اشاره به اینکه حرفهاى مطهرى را «در روزنامه و به شکل بریده بریده» خوانده و دسترسى به اصل مصاحبه نداشته گفته است: «بر اساس همان که دیدم و خواندم باید بگویم سوالات و تکیه کلام ها دقیقا مطابق با گفتمان بازجوهای من بود گویی مصاحبه کننده از دو الف نزد ایشان برای بازجویی رفته یوده است و در غیراین صورت مرکز واحدی مانند فرقه رجویه مسئولیت شستشوی مغزی و همانند و هم سان سازی بازجوها و عناصر مرتبط را به عهده دارد که این گفتمان مشترک جاری و ساری می شود!».

گزارش کلمه مى افزاید مسوولان زندان روز سه شنبه گذشته به جای انتقال سید مصطفی تاجزاده زندانی سیاسی به بیمارستان برای بررسی بیماری چشمی، وی را به دادگاه انقلاب منتقل کردند. پیش از این زندانبانان روز دوشنبه از انتقال سید مصطفی تاجزاده به بیمارستان فارابی برای بررسی مشکل چشم خبر داده بودند اما این برنامه چون بدون هماهنگی قبلی و بدون اطلاع خانواده و پزشک معالج انجام شد به دلیل عدم حضور پزشک در بیمارستان به نتیجه نرسید و قرار بود که روز بعد این اعزام با هماهنگی قبلی انجام شود اما در کمال تعجب این زندانی سیاسی روزه دار به جای بیمارستان سر از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب درآورد.

به گفته آقای تاج زاده در ملاقات حضوری به همسرش، منشی این شعبه، وی را از پرونده جدیدی که سپاه برای او ساخته خبر داده بود که تاجزاده نیز ضرورت مطالعه پرونده توسط وکیلش را گوشزد کرده است. مصطفی تاج زاده به همسرش گفته است که این برنامه توسط باند طائب در سپاه تدارک شده و در واقع فشار از پایین است و باید دید مشخصا نظر بیت در این باره چیست که با روند دادگاه این مسئله روشن خواهد شد!

پیش از این از شعبه ۲۸ برای احضاریه جدید با همسر تاجزاده تماس گرفته و وانمود کردند که از زندانی بودن تاجزاده بی خبرند. فخرالسادات محتشمی پور در پاسخ ایشان گفته بود که همسرم سه سال و سه ماه است که به طور غیرقانونی در انفرادی زندان است و احضاریه را باید به زندان اوین برسانید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com