عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین خواستار تشکیل کمیته‌ای بین‌المللی به منظور تحقیق وبررسی مرگ رئیس‌سابق تشکیلات خودگردان فلسطین شد.

به گزارش  الجدید، واصل ابویوسف عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واکنش به گزارش پزشکی قانونی سوئیس درباره مرگ یاسرعرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار تشکیل کمیته‌ای بین‌المللی به منظور تحقیق وبررسی مرگ وی شد.

وی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت که نتایج تحقیقات آزمایشگاهی نشان می‌دهد که عرفات به وسیله ماده پلونیوم مسموم شده است.

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در ادامه گفت که همان‌طور که یک کمیته بین‌المللی برای تحقیق در باره مرگ رفیق‌الحریری تشکیل شده باید یک کمیته بین‌المللی نیز به منظور تحقیق درباره مرگ یاسرعرفات تشکیل شود.

سها عرفات همسر یاسر‌عرفات پس از دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی سوئیس از نمونه‌های جنازه وی اعلام کرد که همسرش به وسیله ماده سمی پلونیوم مسموم شده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com