حدود ۴۴ سال است یک اقلیت ناچیز و فرومایه رذل و دزد و ضد ایرانی و ضد حقوق بشری یعنی فرقه تبهکار ج.ا در ایران حکومت عصب کرده است.

بر طبق اصول شیعه امامیه (عثنی عشری/جعفری) مشتمل بر اصول “توحید، نبوت، معاد، عدل، امامت” این فرقه حاکم و تمام آخوندها (فقها و روحانی، طلبه ها و مععم و انواع بدون معمم و فوکولی و کچل و نر و ماده و دوجنسه و اوبنه ای و صیغه باز و دخترباز و زن باره و پدوفیل…شان) همگی بر اساس اصولی خودشان مدعی هستند از شیعه امامیه خارج هستند، آنها نه تنها اصل عدل مکرر و مدوام تا اکنون نقض کرده، با تحریف عظیم در معنی امامت و تلاش ظالمانه و فاسدانه و همراه ارتکاب جنایت و قتل و زندان و شلاق و احکام محاربه و بغی و… که از اختیارات مخصصو معصوم است و تلاش برای تبدیل صنف آخوند به مقام امامت و حتی رسالت و پیامبری و مکرر ادعاهای قولی و عملی بر اینکه امثال ولی فقیه همان مقام پیامبر و امام معصوم است عملا دو اصل نبوت و امان نقض کرده و اهانت مستقیم به مقدساتی مدعی اند کرده از جمله اهانت به شخصیت پیامبر و ائمه و… و به دیل فساد فی الارض و اینکه بر خلاف دستور صریح موسس فقه جفعری یعنی امام جعفر که نقل به مضمون گفته، شیعه بایست فرزند زمان خود باشد و هر امر دینی و مذهبی که به شر گراید بایست تعطیل و یا ملغی گردد (نص روایت و ترجمان و منابع خودشان در اینترنت جستجو کنند) این فرقه ولایی یک فرقه ظاله و ضد شیعی وضد اسلامی است.

امثالهم که کلا غیر مذهبی و دنبال حکمرانی مردمی و سکولار دموکراسی هستیم هیچ ادعایی در اینکه شیعه و مسلمان هستم یا نیستم ندارم و این جزء حریم خصصوی ام است و به کسی هم مربوط نیست، تا اکنون هر آنچه گفته ام فرای دین و مذهب بوده، بر ااس بدیهیات و اولیات حقوق بشری و اخلاق جهان روایی که لااقل شیعه امامیه اسلام مدعی همین چیزها است. اما این مطلب نوشتم که برای چندمین آب پاکی بر این گمان باطل بریزم که بخشی از مردم کم اطلاع خود پیروی این فرقه تبهکار و ظاله می دانند و گمان می کنند این فرقه شیعه امامیه واقعی است! نه! این فرقه شیعه ولایی، اتفاق بزرگترین ضد شیعه و اسلام تسیز است و عملا بعد ۴۴ سال حکومت ظالمانه و جنایتکارانه فاسدانه عامل اصلی دین اسلام گریزی اکثریت قاطع مردم ایران شده است. به طوری یدگر بعید است اسلام و شیعه به حال قبل برگردد و به عبارتی کار شیعغه و اسلام در ایران تمام شده و به احتمال قریب به یقین اکثریت قاطع مردم ایران ناپیرو هستند.

هر چند احتمال می دهم اکثریت مردم ایران از نوع ناپیروی خدادوست یا خداپرست باشند و همچنان به نحوی و یک جواریی به خدایی یکتا نامرئی و ناپیدا و توی همچین چیزی باور داشته یا تمایل و علاقه داشته، اما عملا پیروی هیچ دین و مذهب و آیینی شبیه دین وشبه مذهبی نیستند.

کسی که شیعه امامیه واقعی است، تمام اصول پنج گانه شیعه در عمل اجرا کند، واقعا ای مردم ایران با خودتان صادق باشید کدام یکی تان د رعمل عدالت اجرا می کیند، یعنی مال مردم نمی خورید و حرام خوری نمی کنید، غیبت نمی کیند، آبرو مردم نمی برید، به نوامیس مردم چشم داشت ندارید، دختربازی و خانم بازی نمی کیند، با زنه شوهردار زنا نمی کنید؟، حق الناس پایمال نمی کیند، در کاسبی قسم دروغ نمی گویید، گران فروشیو کم فروشی و غش و تقلب نمی کنید در کالا؟، واقعا با خودتان صادق باشید، خودتان می دانید تقریا همگی آلوده دزدی نرم افزارهای خارجی و حتی داخلی هستید و امروزه با نقض قانون کپی رایت و دزدی از نرم افزارهای خارجی و داخلی همگی مرتکب نقض حق الناس شده اید، می دانید خدای اسلام گفته از حق خودش شاید بگدرد در صور توبه و اما از حق مردم نمی گدرد، ایران تقریا کلا آلوده تضییع حق الناس نرم افزارها است! خودتان می دانید سال هاست آلوده به گناهانی شده اید.

گناه حق محرومیت و محدودیت دسترسی به زن، با انواع کارشنکنی در ازدواج مجردها از مهریه سنگین و قانون تفتیش عقاید و مجبور کردن دگراندیشان و نامسلمان هایی که از والدین مسمان متولد شده اند عملا جرم و گناه بزرگ محرومیت جنسی و عاطفی بر میلیون نفر احتمالا تحمیل کرده اید، جنایات تبعیض و آپارتاید عقیدتی و هر ساله با مصرف و سوءاستفاده بیت المال برای جشن و عزای مذهبی و اسلامی حق الناس حرام و اتلاف می کنید، روئسا و معاونین و کارمندان بانک های وام های قرض الحسنه برای خودشان اختصاص می دهند، در  حالی که ده ها میلیون تن فقیر ایرانی محروم هستند، حواشی شهرها را تبدیل به ظلمت کده فقر و جولان گاه الواط و لات های وحشی مزاحم نوامیس و امنیت و مردم معمولی کرده اید، زباله گردان و متکدیان در شهرها پرسه می زنند و مظلومانه ناهنجاری باعث می شوند و انها جمع اآوری و حمایت نمی کنید و اما می روید هزاارن میلیارد تومان پول چاپ شده حرام خرج شوپارتی هیا مذهبی و مزاحمت برای نوامیس مردم به بهانه امر به معروف.. می کیند! و موجب وهن شیعه امامیه و اسلام می شوید! اینها ظلم و اهانت به مقدسات و اسلام شیعه ای است مدعی اش هستید، ااول بایست بر اسا همان اعتقادات انحرافی تان حکم مرگ خودتان بدهید ای متجاهلان! شهرداری فاسد و شورهای شهر و روستا فساد سیستماتیک و مکرر و دائما در حال بی عدالتی بالاشهری و پایین شهری هستید. در نهایت بی شرفی شهردارها به تظاهر و ریاکاری فریبکرای خدمت، با پیمانکارهیا خودی شان می روند سنگ فرش و موزاییک پیاده روهای سالم کنده و با مصالح بی کیفیت ساخته و چند برابر قیمت واقعی فاکتور می کنند و در حالی در محلات پایین شهر و حاشیه شهر، تمام یا قسمتی معابر و خیبان ها خاکی و آلوده و در وضعیت بد بهداشتی اند! این ظلم و جنایت و فساد ده ها سال است دارید تکررا می کیند، پس شما شیعه امامیه واقعی نیستدید چون ناقض عدالت هستید و مفسد فی الارض.

اما امثالهم برخلاف شما ظالمان بخاطر فساد فی الارض حکم اعدام شما نمی دهمف بنا به دلایل عقلانی و عدلی مانند بسیاری از حامیان حقوبشر، موقتا تا زمانی واقعا امکان ایجاد سیستم قضایی باشد حکم بر اعدام شما نمی دهیم، در صورت اثبات در دادگاه صالحه بایست اموال دزدی و سودهای حاصل از آن برگردانده و مدتی خدمات اجتماعی کنید.

حکم قتل عمد در هر نوعی اعم اعدام تا ترور، ممنوع اعلام کرده، فقط در مواردی که مستقیم فردی قتل عدم انجام داده حکم حبس ابد منظور گذشته، هر چند این نظر بر اساس موازین بدیهیات و اولیات حقوبشری است و اما بنظرم مطابق فقیه امیامه و جعفری نیز هست، استنجاج امثالهم از شیعه امامیه ممنوعیت قتل عمد از اعدام تا ترور است و همچین داستان ختم نبوت و غیبت کبری چیزی جز حکمرانی مردمی و سکولار دموکراسی تعبیری دیگر نمی توان کرد.

بیش از چهل حکومت این فرقه تبهکار، موجب تحریم و فرصت سوزیو نسل سوزیو در سیاه چاله عقیم شدن نسلی جمعیتی و جنگ و فقر و آرواگی  و خسارت به محیط زیست و.. شده برآورد تخمنی بخش مادی اش به چند تلیارد یور می رسد و براورد غیر مادی اش غیر قابل محسابه است، مثلا چگونه عمر اتلاف شده سال محرومیت جنسی میلیون مجرد ده های ۵۰ و۶۰ و۷۰ و.. را می توان جبران کرد، ان تحقیر و محرومیتف اوج رذالت و انحطاط شما و مردمی شما منحط کرید که حتی حق استمناء قائل نیستید برای محروم جنسی و برای آن صد ضربه شلاق در نظر گرفته اید، یعنی ننگ بر بی شرافتی شما، محروم جنسی خودتان عاملش هستید باز هم مجزات و تحقیر و مسخره و طرد از اجتماع می کنید!

چرا این قدر مردم بی فرهنگ و وحشی و منحطی هستید شما؟!

شما در عین حال با این همه پلتشتی و ظلم و جنایت و فساد، مدعی قوم برتر و منجی بشریت هستید! عجب وقیح هستید!

براندیشه ام اگر بدون حب و بغض و منفعت طلبی شخصی به حقیقت و واقعیت داستان اسلام و شیعه امامیه بنگریم به همین سخنان من خواهید رسید.

پس آن جامه زهد و ریا آخوندی از تن برکنید و مثل آدم های معمولی لباس بپوشید بروید توبه کنید و جبران مافات، شاید دچار عذاب و دار مکافاتی این دنیا نشوید. توبه کنید و بیش از  این باعث خسارت و انحاط ملی مردم ایران و خطر نابودی این کشور نشوید.

پیشنهاد برجام بزرگ بین ملت ایران و غرب مدعی حمایت حقوق بشری مردم ایران

بدورد

 

مثل آدم بی حجاب باش!، حلالیت از خانم مسیح…، انتقاد به مسخره بازی بی اعتقادان به حجاب!، عدم عقب نشینی و عبور از اسلام سیاسی… ناک اوت ج.ا در شهریور ۱۴۰۲

شبه مگناکارتای ۱۴۰۲ مردادماه آنی که می توانست در دی ۱۳۵۷ روی دهد و ۴۴ سال ایران سوزی نشود…

آخرین فرصت شاید؟ خشت اول کژ نهادید ج.ا، شانس نجات خودتان و مردم از خطرات فروپاشی سریع یا مرگ تدریجی، تغییر نوع حکومت به سکولار دموکراسی است، از این اسم و رسم خودتخریبی دست بردارید

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)