در روزهای اخیر خبری مبنی بر اینکه دختران موسوی موقع دیدار با پدر و مادرشان که در حسر خانگی بسر می برند, مورد ضرب و شتم ماموران امنیتی رژیم قرار گرفته اند, انعکاس پیدا کرد. شنیدن این خبر که ۲ انسان مورد هتک حرمت و یا برخورد نابجای فیزیکی قرار گرفته اند, هر انسان آزاده ای را ناراحت می کند, اما باید به یاد میر حسین موسوی نیز بیاوریم, که در زمان نخست وزیری ایشان, وقتی که دارای اختیارات فرآوانی بودند و در اوج قدرت بسر می بردند, انسان های دگراندیش و علل خصوص دختران بی گناه و بی شماری در زندان های رژیم, ضمن مورد ضرب شتم قرار گرفتن, مورد تجاوز نیز قرار گرفتند و آخر سر هم به جوخه های اعدام سپرده شدند و بعد از اعدام کردنشان دستمال به خون تجاوز آویخته شده این دختران, با یک جعبه شیرینی و یک دسته گل, جلو درب خانه پدر و مادرشان برده می شد. دقیقان در همین زمان بود که موسوی پرتوان از این جنایات رژیم اسلامی پشتیبانی می کرد و آنها را مقدس می شمارد, اینک نیز در تمام سخنانش خواهان بازگشت به آن دوران زرین و طلایی امام خمینی اش می باشد.
جناب موسوی و خانوم رهنورد حال خود را جای پدر و مادرانی بگذارید که با چونین فجایع جانگدازی روبرو شدند و جگر گوشه هایشان با معصومیت تمام به خاک و خون آغشته شدند. دختران شما مورد غدر زیادی قرار نگرفتند, اما باز هم برای پدر و مادرها دشوار است که ببینند بچه هایشان با چونین برخوردهای غیر انسانی روبرو می شوند. باید تا حدودی درک کرده باشید, که خانواده های قربانیان دهه ۶۰(دهه خونین) چه زنجهای از دست شما و حکومتتان کشیدند و اکنون نیز بسیاری از مردم ایران این درد را متحمل هستند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com