سپاه پاسداران و تکرار ادعاهایی دروغینی که خرجی ندارد

تکرار ادعاهای بی‌اساس و بزرگنمایی از اقدامات یا نیمه‌کاره یا انجام نشده، ادعاهایی که توسط سران سپاه پاسداران تکرار می‌شود.

در روزهای سالگرد انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران که توسط آخوندها به سرقت رفته است، بخش وسیعی از تلاش حکومت ایران و سران سپاه پاسداران خرج پروپاگاندای حکومتی و ادعاها و تبلیغاتی می‌شود که اکنون دیگر می‌توان گفت کودکان را نیز نمی‌فریبد.

از کرونایاب مستعان سلامی تا ناسای اسلامی پاسدار قاسم تقی زاده، رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و… موضوعاتی هستند که جز برانگیختن تمسخر شهروندان و افکار عمومی جامعه ایران نتیجه دیگری برای سران حکومت ایران ندارد.

در حالی که آنچه مردم ایران از کارکرد سپاه پاسداران دیده و می‌بینند نشاندن ایران به خاک سیاه و غارت بخش عمده سرمایه‌های ملی مردم ایران تحت عنوان خصوصی‌سازی و درآوردن آن از چنگ دولت و ریختن به جیب خامنه‌ای است که بابت آن نیز به هیچ کس حسابی پس نمی‌دهد.

جا زدن افتضاح به جای  افتخار

اکنون در ادعای عجیب دیگر فلاح‌زاده، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران اعلام کرده است «از زمان هخامنشیان تا پهلوی در مجموع ۱۵ سد در کشور ساخته شد ولی امروز بیش از ۱۰۰ سد را تمام کرده‌ایم.

فارغ از جنبه تمسخر آمیز آن که از زمان هخامنشیان بدیهی بوده که نه الزامات و نه علم سدسازی بوده و نه اصولا کاربرد چندانی با توجه به ساختار اقلیمی هر منطقه داشته، اما آنچه این فرمانده سپاه پاسداران به عنوان دستاورد می‌خواهد قلمداد کند سدسازی‌های بی‌رویه سپاه پاسداران است که بنا بر اظهارات متخصصان امر بخش‌های عمده‌یی از اکوسیستم و محیط زیست کشور را به نابودی کشانده و تبعات آن از گذشته تا به امروز و تا آینده ادامه خواهد داشت. [سدسازی بی رویه سپاه پاسداران و نابودی طبیعت]

موضوع احداث سد گتوند و افتضاحی که به بار آورد از جمله این دستاوردهای! سپاه پاسداران است. سپاه بعد از پایان جنگ با عراق با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات به جای مانده از جنگ و در فقدان کارایی چندانی از سوی نیروهای سپاه، روی به احداث بی‌رویه سدسازی در جای جای کشور آرودند به گونه‌یی که اکنون دیگر استان یا بخشی از کشور از گزند این سدسازی‌های بی‌برنامه در امان نمانده است.

ویران‌سازی کشور به دلیل احداث سدهای بی‌رویه و داعیه افتخار برای آن

فلاح‌زاده اما تا به همین‌ جای، ایستادن پشت بلاهت قانع نمی‌شود و اعلام می‌دارد که زمانی که اروپا و آمریکا به انرژی هسته‌یی دست یافتند، اسلحه برنوی کشور هم وارداتی بود… ولی امروز در دانش و ساخت سد در جایگاه سوم جهان قرار داریم و بیش از ۱۰۰ سد را تمام کرده و همین تعداد نیز در دست اجرا داریم!

در قدم بعد فلاح زاده حماقت را نیز چاشنی بلاهت خود می‌کند و می‌افزاید بر اساس آمار مرکز آمارهای جهانی! حکومت ایران در عرصه علمی از میان ۲۳۶ کشور جهان رتبه ۱۶ پیشرفت را در اختیار دارد و… در منطقه جایگاه نخست علم پزشکی و در جهان جایگاه پانزدهم را داریم… در دانش هسته‌یی رتبه هشتم و در علم هوا و فضا نیز رتبه یازدهم را در اختیار داریم!!!

حماقت با بیان این جملات از دهان فلاح زاده ادامه می‌یابد رتبه سوم تولید شیشه، رتبه چهارم تولید کاشی و سرامیک در جهان، رتبه هفتم تولید سیمان، رتبه دهم فولاد، رتبه سوم تولید گاز، رتبه سیزده نانو تکنولوژی و رتبه پانزده تولیدات صنعتی را نیز داریم.

حال فقط یک سوال می‌‌تواند تمامی ادعاهای پوشالی فلاح زاده را برملا سازد و آن اینکه چگونه کشوری که رتبه سوم تولید گاز جهان را در اختیار دارد در زمستان امسال، سرمای جان‌سوز شهروندان ایرانی ایرانی را جان به لب کرد؟!

این قطعا سوالی است که فلاح‌زاده و امثال وی خود را مجاب به پاسخ‌دادن به آن نمی‌کنند همان طور که خود را مجاب نمی‌دانند که به افتضاحات بار آمده ناشی از سدسازی‌های بی‌رویه در سراسر کشور اشاره‌یی بکنند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)