وقتی موقع خراب‌کاری است حکومتیان ج.ا ترمز بریده و آتش به اختیارند (یکی دیگر اشتباهات استراتژیک خامنه ای در حکمرانی!)، وقتی به اصلاح و جبران اشتباهات می‌رسد گاه بایست تا نوشیدن جام زهر صبر کنند!

سرعت لاک پشتی مدعیان ایدئولوژی شیعه سلفی (کپی برداری از سنی سلفی امثال داعش و…) توسط حاکمان ج.ا، عاقبت شومش برای این حکومتیان و مردم ایران دارد.

دو سال احیای برجام آماده بود، بخاطر منافع چند خانواده مافیایی که در کارتل‌های چندگانه اختاپوسی از خودرو لوزام خانگی و دارو و غیره سهم حرام‌خوری دارند تا حکومت-دولت-خصولتی‌ها و بانک‌های تورم‌خوار (دزدیدن از جیب فرودستان مزدبگیر و تنگ‌دستان حاشیه شهرها که به دلیل عدم توزیع عادلانه تورم با هر شوک تورم فقیر می‌شود).

در حایل پیشنهاد برای واردات استفاده ارز با منشاء خارجی (سرمایه خارجی) و ارزهایی به هر حال از دسترس خارج شده (قاچاق) برای واردات، می‌توانست فشار تورمی کم کند و دقیقا هم‌راستا با سیاست ادعایی خنثی‌سازی تحریم بود، اما نفوذی‌های مافیایی و مشکوک به همکاری تندروهیا اسرائیل در داخل حکومت ج.ا، به طوری طیف موسوم به پایداری و مصباحیون و این قیبل تندورها موسم به خرمقدس را بسیاری معتقدند نفوذی بخش تندرو اسرائیل و امریکا و غرب است و اکنون در نهادها انتخاباتی و انتصابی و کشور و لشکری جولان می‌دهند!

باز می‌رسیم به همان بیش از شش باطل و جنگ اباطیلی اکثریت مردم داخل ایران گرفتار و در گروگانش هستند!

از طرفی نه غرب و امریکا و نه اسرائیل و نه اپوزیسیون عرضه براندازی و حتی حمله محدود ندارند، چون می‌دانند ضربات مهلک می‌خورند، اما در این بازی همه این اباطیل دارد به هم می‎زند، جنبش و قیامی داخلی ملی در حال وقوع است مستقل از جنایتکارن خارجی و داخلی، مستقل!، این جنبش در نهایت اگر حکومت ج.ا به همین حرکت لاک‌پشتی در اصلاحات ادامه داده و یا مرتکب تشدید ظلم و جنایت و  فساد شود توسط مردم داخل سرنگون می‌شود و یک حکومت مردمی جایگزین می‌شود، فعلا مردم دارند هم‌زمان با شش جبهه باطل مبارزه می‌کنند.

دلیلش خیلی ساده است متوجه بشوند، وقتی حکومتی عنلا نه بمب اتمی می‌خواهد نسازد و حرام شرعی کرده و موشک قاره هم نمی‎سازد،

اصلا چرا تعلل می‌کند در احیای برجام؟!

وقتی می‌تواند سال ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد ارزی داشته باشد چرا به کمتر از ۱۰۰ میلیارد دلار قناعت می‌کند؟!، آیا بخاطر چند میلیون دلار به حماس و جهاد اسلامی دادند ارزش این همه خسارت دارد؟!

بر اساس محاسبات تخمنیی، هر ۱۰% تورم، موجب ۵۰% سود برای طبقه اقلیت فرادست ابرسرمایه‌دار و ۲۰% برای طبقه و در مقابل بین ۵۰% تا ۱۰۰% باعث کاهش ارزش مزد و دارای اکثریت فقرا می‌شود!

میان خصولتی و مافیایی وابسته اوپوزیسون و اجانب می‌شود (بارها تاکید کردم بیش از شس باطل است، یکی از اهداف ضد بشری مشترک عمده اپوزیسیون براندازی‌خواه و امریکا و غرب و مرتجعین منطقه فشار اقتصادی بر گرده دو سوم مردم ایران است تا سر به شورش و براندازی حکومت ج.ا بکنند، عجیب اینجاست حکومتیان و مافیایی حکومتی (دولتی-خصولتی) ج.ا نیز با این طرح براندازی‌خواهان تشریک مساعی دارند!
یکی دلایل توحش غربیان وهمدستان شرقی در تحریم کالاهای شردوستانه مانند دارو غذا، فشار بر اکثریت فرودست ایران است برای قیام براندازی‌ خواهانه، اینجا بود امثال من نوعی شدیدترین انتقادها علیه حکومت ج.ا کردم، هرگز خودم جزئی از اوپوزیسیون و حامیان غربی و شرقی و مرتجعینش نمی‌دانم و راه امثالهم از آنها جداست و هیچ‌وقت شریک این جنایت تحریم‌چیان خارجی و  هکاران ایرانی یا ایرانی‌نما و همچین کاسبان داخلی (حکومتیان و شرکای شرکت سهامی مافیایی ج.ا) نیستم.

برای همین یک منتقد مستقل هستم و خواهم بود.

این بزرگترین دزدی و کلاه‌برداری تاریخ بشریت است، که ابتدا توسط سیستم سرمایه‌داری کاپیتالیزم و بانک‌داری جدید در  غرب ابداع شد، اما پس از ویرانگری اقتصادی اش از جمله در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ که حتی زمینه ظهور فاشیسم و نازیسم و رشد کمونیست گرایی کشورهای موسوم به جهان سومی شد، غرب دندان طمعشرا  از این دزدی تا حد زیادی کشید و  امروزه در کشورهای توسعه یافته موسوم به غربی و مشابهش از جمله شرق آسیا چنین دزدی از راه تورم‌خواری نیست، از معدود کشورهای جهان، ایران حکومت آخوندهای ج.ا است که ادعای بانک‌داری بدون ربا و روزی حلال دارند و اما رذیلانه و پست‌‌ترین دزدی یعنی زا فردستان مزدبیگر و بیکار انجام می‌دهند!

اصل این مطلب این است که:
بیش از سه ماه طول کشید که بالاخه یک سران ج.ا به نوعی عذرخواهی کند بابت درگذشت مهسا امینی در واحد انتظامی گشت ارشاد!

این تعلل‌های ابلهانه حکومت ج.اف هم نشان ضعف در رئوس این حکومت است و هم اوج مسئولیت‌گریزی از خود خامنه ای تا سران دیگر آخوندی و سپاهی و غیره! این یک فاجعه است، واقعا اگر کشور در مرحله خطرناک‌تری قرار بگیرد با این همه تعلل درتصمیم، معلوم نیست چه بلاهایی سر اکثریت مردم فرودست ایران بیاید، چرا این مردم جایی برای فرار از این کشور ندارند!

در حالی تا حالا بایست، برجام احیا و روابط دیپلماتیک مستقیم امریکا برقرار کرده و به طور کامل شریعت اجباری بویژه بخش حق اللهی تعطیل و اجرایش به اختیار هر فرد و خانواده قرار داده، مانند پوشش اسلامی یا نرمال جهانی!

اما خدمت جنایتکارن تحریم‌چی غربی و همدستان شرقی و اپوزیسیون، هم اکنون معلوم کنم، حکومت ملی آینده جایگزین ایران ، مثل حکومت مافیایی ج.ا نخواهد بود، نه باج به شما می‌دهد و نه منفعل و در بند ایدئولوژی دگم ولایی شیعه سلفی، در صورتی بخواهند باج گیری و اذیت کنند با تحریم، شک نکنید رزیم ملی ایران، از ساختن هر گونه سلاح بازدانده متعارف و غیره ابائی نخواهد داشت و با هر کسی عیله دشمنانش متحد تاکتیکی می‌شود. خلاصه دهن همه شما لاشخورهایی توی این ۴۴ سال ملت ایران سرویس کرده، دهنتان سرویس می‌کند و اول سراغ انواع لاشخورهای تجزیه‌طلبان و مافیایی و اوپوزیسیون خائن خارج‌نشین می‌رود.

این با شناختی از ملت ایران دارم می‌گویم، حالا هی به اذیت کردن این ملت ادامه دهید. تاریخ گواه است این ملت ایران با دشمنان وجودی اش چگونه تسویه حساب می‌کند!

فقط خواب مگر به بنیند نابودی ایران را! رفتار دیروز و امروز شما دشمنان ایران و شرکای از آخوندیست ج.ا تا تحریم‌چی غربی و کاسب تحریم و اپوزیسیون خائن و تجزیه طلب قومی فرقه ای و.. با ملت ایران، نوع رفتار ملت و حکومت ملی آینده ایران با شما تعیین خواهد کرد.

بروید سنگ نبشته‌های داریوش بخوانید!

این ملت ایرانی است، ملتی که کوروش و دارویش و خشایارشاهان هم داشته تا یعقوب لیث و بابک خرمدین و دیلمیان و شاه عباس و نادرشاه و… نه ملت آخوندهای دوزای!

 

جنگ اباطیل: جنبش ضد ج.ا مردم ایران درگیر ۶ باطل، ماهی‌گیری نجاست‌خورهای مافیایی داخلی و خارجی از جنبش اعتراضی

https://www.tribunezamaneh.com/archives/326146

 

آب پاکی! دائما این چنین مطالبی تکرار هشدار دهنده بازنشر داده شود: وچه کسانی “ج.ا” ایران را مجهز به بمب هسته‌ای می‌خواهند و چه کسانی برجام مرده، چه کسانی غیر از اینها؟

 

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)