تقاطع: برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که مجتبی احمدی، فرمانده ستاد جنگ سایبری جمهوری اسلامی، روز دوشنبه (۸ مهر-۳۰ سپتامبر) با گلوله‌ی افرادی ناشناس ترور و جسد وی در یک منطقه‌‌ی جنگلی در نزدیکی شهرستان کرج پیدا شده است.

وبسایت البرز، نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بدون اشاره به پست سازمانی مجتبی احمدی، وی را یک عضو سپاه معرفی کرده که «صبح روز دوشنبه، از منزل خود در سلامت کامل خارج شده است و ساعتی بعد پیکر بی‌جان وی درحالی‌که گلوله‌ای به ناحیه‌ی سینه او اصابت کرده کشف می‌شود».

این سایت خبری پیش‌تر در گزارشی که از روی این وبسایت حذف شد، به نقل از یک شاهد عینی نوشته بود که در جسد این فرمانده سپاه، در ناحیه‌ی شکم جای دو گلوله وجود داشته و شدت جراحات نیز نشان می‌داده که از فاصله‌ای نزدیک با هفت‌تیر به او تیراندازی شده است.

رییس پلیس محلی نیز به البرز گفته بود که دو نفر موتورسوار در این ترور دست داشته‌اند.

اما ساعتی بعد، این خبر از سوی وبسایت البرز حذف شد و هم‌زمان روابط عمومی “سپاه امام حسن” استان البرز، با صدور اطلاعیه‌ای از نامشخص بودن علت وقوع این حادثه برای یکی از اعضایش خبر داد.

این اطلاعیه با رد «پیش‌داوری‌ها» در خصوص این قتل، اعلام کرده که «چگونگی وقوع این حادثه تلخ در دست بررسی بوده و هنوز علت اصلی حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربین اطلاعی در دست نیست».

پیش از این تعدادی از کاربران سایت البرز با انتقاد از انتشار اطلاعات مربوط به مجتبی احمدی، نوشته بودند که این اطلاعات می‌تواند مورد «سوءاستفاده ضد انقلاب» قرار بگیرد.

با این وجود، شبکه اجتماعی «افسران جنگ نرم» با تایید این‌که مجتبی احمدی، یکی از فرماندهان آن‌ها بوده، پیام‌های تسلیتی را در این ارتباط منتشر کرد.

گفتنی است مراسم خاک‌سپاری این فرمانده سپاه پاسداران، صبح روز چهارشنبه در کرج برگزار شد. تصاویر این مراسم را که از سایت محلی “کمال مهر” انتخاب شده، در زیر ببینید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com