ما تا رسیدن به پیروزی ایستاده‌ایم، دیگر تعطیلی دانشگاه و مدرسه نجاتتان نمی‌دهد!

اغراق نیست اگر بگوییم دانشجویان پیشرو از قیام آبان ۹۸ و حتی ماه‌ها پیش از آن، دقیقا با پیشبینی چنین روزهایی خودش را سازمان داد؛ بله از همان روزهای اولی که فعالیت مخفیانه را سرلوحه نحوه و روش کارمان قرار دادیم، با این تحلیل وارد فضای سیاسی کشور شدیم که انقلاب در ایران تنها راه چاره برای داشتن حتی حداقل‌های زندگی است.

به همین دلیل هویت‌ شخصی‌مان مخفی نگاه داشته شد و هویت سیاسی‌مان شد رادیکال‌ترین، روشن‌ترین، شفاف‌ترین و صریح‌ترین حرف‌های هم سن و سال‌هایمان …

 

 

ما مطمئن بودیم که انقلاب در ایران، سخت اما اجتناب ناپذیر است و در این بین نقش ما دانشجویان محوری و کلیدی است. ما دانشجویان باید سرانجام روزی دانشگاه و خیابان‌های نسبتا امنش را به عزیمت خیابان‌هایی که جمهوری اسلامی ۴۳ سال است برایمان ناامن کرده ترک می‌کردیم و آن روز امروز است. ۲۸ آذر ۱۴۰۱.

حکومت پس از فراخوان مشترکی که دانشجویان و دانش‌آموزان و جوانان انقلابی و زنان صادر کردند، به هر حیله‌ای دست برد که جلوی فراگیر شدن آن‌را بگیرد. اما مگر تابحال حکومتی بوده که آزادی‌خواهی نسل جوانی که در خیابان خون داده را در دخمه انداخته و بگذاریم دنیا به کامش بماند؟
تعطیلی دانشگاه و مدرسه آخرین تلاش حکومت بود برای ناکارآمد کردن جنبش پیشرو دانشجویی و دانش‌آموزی، اما ما آنرا ناکام گذاشتیم.

سال ۹۸ نتوانستیم اقدامات سراسری دانشجویی را به دلیل نبود توازن قوای مناسب سیاسی بین دانشجویان و حکومت سازمان دهیم، اما حالا تمام موانع را کنار زدیم و جنبش دانشجویی را در مرکز تحولات سیاسی جامعه قرار دادیم.

ما دانشجویان همین حالا و حتی پیش از آغاز فراخوان سه روزه پیش رو، دو گام بزرگ رو به جلو برداشتیم. یکی پا گذاشتن در مرکز میدان مبارزه سیاسی علیه جمهوری اسلامی از طریق فراگیر کردن فراخوان سه روزه و دیگری ایجاد خودباوری برای میلیون‌ها دانشجو و دانش‌آموز. یک خودباوری مبنی بر آنکه قدرت اراده و عمل ما خیلی بیشتر از آن است که جمهوری اسلامی آنرا با گلوله و ماشین زرهی و اعدام درهم بشکند.

ما باید دانشجو و دانش‌آموز و جنبش‌های اعتراضی‌مان را بیشتر از پیش به وحشت حکومت تبدیل کنیم. جمع‌ها و نهادها و گروه‌های مبارز را در تمام سطوح ایجاد کنیم و در همراهی و همکاری با یکدیگر، در اتحادی از جنس مشت‌های گره کرده و قلم‌های برّنده، انقلاب‌مان را به پیروزی نزدیک و نزدیک‌تر کنیم.

 

 نابود باد جمهوری اسلامی!
زنده باد آزادی و برابری، زنده باد دانشجویان و دانش‌آموزان پیشرو و مبارز
بامداد ۲۸ آذر

📞@isf_uni_admin
🔉@isfahanuni97

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)