فدراسیون لیبرال دموکرات چپ ایران:

🌐بیانیه شماره ۳🌐

درود بر زنان ایران که پیش قراولان و رهبران این انقلاب هستند، تمام دنیا از شجاعت آنان انگشت حیرت بر دهان گرفته و آنها را سرمشق و الگوی خود قرار داده اند. آنها تصمیم گرفتند که یکبار برای همیشه دست و پای خود را از قل و زنجیر اسارت این آپارتاید جنسیتی ستمگر برهانند ، دختران دانش آموز و دانشجو و بانوان دلیر چنان بر علیه چکمه پوشان گشت ارشاد خروشیدند که آنها از ترس به گوشه ای خزیدند و شکست خوردند ، و زنان و دختران در خارج از وطن در همدلی با خواهران خود در ایران ، صدای آنها را به گوش جهان رساندند تا پیروزی بعدی محقق شد و رژیم آپارتایدی که سردمدار ستم بر زن در دنیا بود را رسوا نموده و از «کمیسیون مقام زن ملل متحد» اخراج نمودند.

بی شک همه ی ما پیروزی های پیاپی انقلاب را مرهون تک تک شما زنان و دختران مبارز و برابری طلب ایران و جوانانی که خون خود را نثار راه آزادی و برابری کردند هستیم و از تمام فعالان مدنی و سیاسی و هنری با هر ملیت و قومیت در هر کجای دنیا که در این روزها صدای ما بودند ، صمیمانه قدردانی می نمائیم و آنها را نیز در این انقلاب سهیم می دانیم.

 

و اینک در واپسین روزهای پاییزی درفش کاویانی را شما به دست گرفته اید و می روید تا طولانی ترین شب سال را به آغازی بر پایان هژمونی ضحاک زمانه ی خود بدل کنید تا تاریکی وجودش تا جشن پیروزی نوروز به مرگ تدریجی دچار گردد.

و اما اینک شما دختران و بانوان برابری طلب، در سرتاسر ایران ،برخیزید تا خاکریز آخر را نیز پس بگیرید و رژیم آپارتاید را از خاک ایران برای همیشه اخراج کنید.

وعده ما :دوشنبه ،سه شنبه، چهارشنبه ٢٨، ٢٩ و ٣٠ آذر

زمان : ساعت ۵ عصر

مکان: خیابان های سراسر کشور

جاودان و پاینده باد ایران

سرافراز باد ملت‌های متحد ایران

📢 فراخوان چهارم

🌐بیانیه شماره ۳🌐

🔻 فدراسیون لیبرال دموکرات چپ ایران

📆۲۵آذرماه ۱۴۰۱

#فمنیسم #مرگ_بر_آپارتاید #سونیا_شریفی #ژن_ژیان_ئازادی #نازنین_بنیادی #مسیح_علینژاد #شیرین_شمس #نرگس_محمدی #کتایون_ریاحی #بیانیه #فراخوان

«فدراسیون لیبرال دموکرات چپ ایران»

https://t.me/federal_liberal

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)