لهراسب زینالی

پایگاه خبری آذربایجان : تا زمانی که دو دستگاه غیر لازم و زیانبار ولایت فقیه و حامی فاسد و سرکوبگر آن سپاه (بخشی از سپاه) در ایران حاکم باشند ، خاک ایران هر روز مخروبه تر و مردم ایران هر روز فقیر تر و درمانده تر خواهند شد. این نهاد ها از ۳۴ سال پیش تا به امروز زیان های کلان زیر را به کشور و ملت ایران وارد کردند.

الف : در طول سه و نیم دهه حاکمیت خود، بیش از پنج تریلیون دلار به ایران خسارت وارد کردند.

فقط یک نمونه آن محکوم به پرداخت کردن یک تریلیون دلار خسارت جنگی حکومت صدام به ایران از سوی سازمان ملل است که به غیر چند فروند هواپیمای کهنه شکاری که جمعا زیر یک میلیارد دلار ارزش دارند، چیزی نسیب ایران نشده است.

ب : نزدیک یک میلیون کشته و زخمی ببار آوردند.

پ : زیر ساخت های اقتصادی و آبادانی کشور را تخریب کردند.
بطور مثال ؛ در شهر تبریز بیش از یک میلیون نفر حاشیه نشین در خانه های شبه حلبی آباد زندگی می کنند. در بخش تولید نیز به یک نمونه از ده ها موارد می توان کرد که صنعت نساجی کشور یکجا نابود شده است.

ت : بیش از ده میلیون نفر کارگر جنسی و معتاد پرورش دادند.
بطوریکه چندی پیش یکی کارشناسان اجتماعی بهزیستی کشور از سونامی ارتباط جنسی زنان همسردار و مجرد در شهرهای بزرگ خبر داده بود و چنانچه کوچکترین آزادی اجتماعی در ایران داده شود، بدون شک ایران به مرکز روسبیگری مردان و زنان در منطقه و شاید جهان تبدیل شود.

ث : به بهداشت روانی و نشاط روحی بیش از هشتاد درصد مردم ایران آسیب جدی وارد کرده و بیشترین فرار مغزها و سرمایه کشور را رغم زدند.

ج : اعتبار و حرمت ایرانیان را در نزد دیگر ملت ها از بین بردند.
بطوری که با نشان دادن پاسپورت حکومت ولایت فقیه و سپاه، با آن نشان منفور غیر ایرانی، بمانند بردگان قرون وسطا با ایرانیان برخورد شده و از هیچگونه حمایت دولت خود نیز برخوردار نیستند.

چ : توان دفاع از منافع ملی ایرانیان را ندارند.
فقط به یک مورد اشاره می کنم؛ جزیره ای بنام قطر ماهیانه یکصد و بیست میلیون دلار و سالیانه نزدیک به یک و نیم میلیارد دلار در یک میدان مشترک نفتی و گازی در خلیج پارس بیش از ما برداشت می کند.
با توجه به موارد اشاره شده بالا که به بخشی از خسارت های این دو ارگان زیانبار و غیر لازم اشاره شد و انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و عملکرد رئیس جمهور منتخب در سفر ۲۴ و ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۳ نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل بطور آشکار معیین است که با وجود این دو ارگان یعنی نهاد ولایت فقیه و بازوی سرکوبگر آن سپاه(بخشی از سپاه) ایران بجای همراهی و همگامی با ملت های پیشرو دنیا، به انزوا و فقر و عقب ماندگی بیشتر کشیده خواهد شد.
با نگاهی گذرا که به سه و نیم دهه عملکرد تخریب کننده نهاد ولایت فقیه و سپاه، ایرانیان چاره ای بجز مبارزه و عقب راندن و برسر جای خود نشاندن این دو ارگان غیر لازم و زیانبار را ندارند.

زنده باد آزادی و دمکراسی
پاینده ایران و ملت ایران

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com