برائت بدری خامنه‌ ای از برادرش علی خامنه ای

بدری ‌خامنه ای تنها خواهر تنی علی خامنه‌ ای، ولی فقیه حکومت ایران با انتشار نامه‌یی سرگشاده از وی اعلام برائت کرده و از حکومت وی به عنوان «خلافت مستبدانه» نام برده است.

بدری خامنه ای خواهر علی خامنه ای و همسر علی مرادخانی ارنگه، معروف به شیخ علی تهرانی، از آخوندهای مخالف حکومت ولایت فقیه است که سال‌ها در زندان‌های حکومت ولایت فقیه زندانی بوده و در مهر سال ۱۴۰۱ درگذشت.

بدری خامنه‌ ای در روز سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱، با انتشار یک نامه‌ی سرگشاده که به دو زبان انگلیسی و فارسی در حساب توئیتری پسرش، محمود مرادخانی منتشر شده، نوشته است «مادران بسیاری در طول ۴ دهه‌ی گذشته داغدار شدند مناسب دیدم که همراه با برائت جستن از برادرم، مراتب همدردی خود را با همه مادران داغدار جنایات رژیم جمهوری اسلامی از زمان خمینی تا دوران کنونی خلافت مستبدانه‌ی علی خامنه ای اعلام دارم».

بدری خامنه ای در ادامه نامه سرگشاده‌اش افزوده است «من نیز چون مادران عزادار ایرانی در غم دوری از فرزندم هستم، وقتی که دختر مرا با خشونت دستگیر می‌کند، مشخص است که هزاران برابر خشونت بر دختران و پسران مظلوم دیگران اعمال می‌دارند».

اعدام‌ها و شکنجه‌‌ها از نخستین روزهای استقرار این حاکمیت

وی در ادامه نامه‌ی خود افزوده است «مخالفت و مبارزه خانواده ما با این نظام جنایتکار تنها چند ماه پس از انقلاب شروع شد چرا که جنایات این نظام و سرکوب هر صدای مخالف و زندانی کردن فرهیخته‌ترین و دلسوزترین جوانان این سرزمین و شدیدترین شکنجه‌ها و اعدام‌های وسیع از همان ابتدا شروع شد».

وی با اشاره به اینکه «به عنوان وظیفه‌ی انسانی خود، سال‌ها پیش بارها و بارها صدای حق‌طلبی مردم را به گوش برادرم، علی خامنه‌ای رساندم» افزود «ولی پس از آنکه دیدم گوش شنوایی ندارد و راه خمینی را در سرکوب و کشتار مردم بی‌گناه ادامه می‌دهد با او قطع رابطه کردم».

«جمهوری اسلامی» به جز درد و رنج و ظلم ارمغانی نداشته!

وی می‌افزاید «رژیم جمهوری اسلامی خمینی و علی خامنه‌ ای، به جز درد و رنج و ظلم برای ایران و ایرانیان ارمغانی دیگر نداشته است مردم ایران شایسته داشتن آزادی و رفاه می‌باشند و قیام آنها برای رسیدن به حقوق حقه خود مشروع و لازم است».

بدری خامنه‌ ای در ادامه افزوده است «امید من پیروزی مردم و سرنگونی استبداد حاکم بر ایران می‌باشد». [چرا می‌گوییم فرصت برای خامنه ای تمام شده است؟]

وی با اشاره به «پاسداران و مزدوران علی خامنه ای» افزوده است که آنها «باید هر چه زودتر اسلحه‌هایشان را زمین گذاشته و به مردم بپیوندند، قبل از اینکه خیلی دیر شود».

برادرم صدی مردم ایران را نمی‌شنود

وی ضمن عذرخواهی از اینکه به دلیل شرایط جسمانی نمی‌تواند در اعتراضات مردمی شرکت کند افزوده است «برادرم صدای مردم ایران را نمی‌شنود و به نادرستی صدای مزدوران و جیره خوارانش را صدی مردم ایران می‌شمارد و آنچه برازنده خودش می‌باشد را به مردم غیور و ستمدیده ایران اطلاق می‌کند».

وی در پایان نامه‌اش تاکید می‌کند که «باشد که مبارزه بر حق مردم، برای رسیدن به آزادی و دمکراسی هر چه زودتر پیروز شود».

جملات و کلمات بدری خامنه ای خود به بهترین وجه، گویا و توصیف‌گر شرح حال علی خامنه ای و جنایات وی و حکومت ولایت فقیه در زمان خمینی و اکنون در زمان خامنه ای در حق مردم ایران است.

شایان ذکر است دختر بدری خامنه ای، فریده مرادخانی یعنی خواهرزاده علی خامنه ای، یک هفته پیش از این در دادستانی تهران به دست ماموران خامنه ای بازداشت و اکنون زندانی می‌باشد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)