مردم مبارز و انقلابی سنندج، زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب، جوانان جسور و شجاع، کارگران، معلمان، دانشجویان، بازاریان و توده‌های مردم سنندج، سه روز اعتصاب متحدانه و سراسری شما که طی آن کلیه کسب و کارها تعطیل و تنها اماکنی که نیازهای مردم را تامین می‌کردند باز بودند، نشان از اتحاد و همبستگی کم نظیری دارد که لازم است آن را ارج نهاد.

روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه و در سومین روز از اعتصاب متحدانه شما هزاران انسان انقلابی در گرامیداشت چهلمین روز جانباختن شماری از جوانان مبارز شهرمان در بهشت محمدی تجمع و با خانواده های جانباختگان ابراز همدردی کردند. مزدوران و نیروهای سرکوبگر رژیم بار دیگر به سوی مردم انقلابی تیراندازی کردند که طی آن حداقل سه تن از جوانان شجاع و جسور شهرمان جانباخته و شماری هم زخمی و چندین نفر نیز دستگیر شدند.

مردم مبارز و انقلابی شهر سنندج، اعتصاب و مبارزات متحدانه و سراسری سه روز گذشته به ما نشان میدهد که شما به درجه ای از همبستگی و اتحاد دست یافته اید که می توان با اتکا به تجارب آن فاز جدیدی از مبارز علیه جمهوری اسلامی تا سرنگونی این رژیم ارتجاعی و جنایتکار را آغاز نماییم.

از همین امروز کارگران باید با ایجاد کمیته های کارخانه و کارگاه، معلمان با تشکیل کمیته های مدارس، پرستاران با بنیاد نهادن کمیته های پزشکی، جوانان با ایجاد کمیته های محلات، دانشجویان با برپایی کمیته های دانشجویی، و همچنین ایجاد شوراهای محلات، مبارزات آتی را با سازماندهی و برنامه ریزی جدید تری به پیش برد. مردم مبارز و انقلابی، رژیم در برابر اتحاد و همبستگی و مبارزات شجاعانه شما مستصل و درمانده است، مزدوران رژیم اکنون خوب می دانند که رژیمشان در حال متلاشی شدن است، ادامه این روند ریزش مزدوران را به دنبال خواهد داشت.

اتحاد و همبستگی میان توده‌های مردم ضامن پیروزی در این خیزش انقلابی خواهد بود، شک نکنید که این جنبش انقلابی در نتیجه پیشروی خود رهبرانی انقلابی و انسانهای مبارزی را پرورش خواهد داد که می توانند کل جامعه را به سوی پیروزی و فردای بهتر رهنمون سازند.

 

زنده باد آزادی
زنده باد برابری
زنده باد شوراهای انقلابی در محل کار و زندگی

 

جوانان انقلابی محلات سنندج
۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱

#ماتم_نگیرید_سازماندهی_کنید

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)