جنگ اباطیل (۳) هدف حداقلی حکومت‌های وحشی غربی و شرقی حفظ حکومت آخوندی (نظام کذایی ج.ا.) است و هدف حداکثری نابودی ایران بزرگ
این دروغ‌ها باور نکنید ای مردم ایران دوست که غربی‌ها وشرقی‌ها نمی‌توانستند حکومت خوندی نابود کنندف در حقیقت به طور قطغی توانایی نابودی این حکومت اخوندی بارها در دهه ۱۹۹۰ داشتند، با با ظهور ابرقدرت اقتصادی-نظامی-فرهنگی-تمدنی-سیاسی چین و تا حدی هند، قدرت‌های غربی و متاسفانه شرقی‌هایی مانند چین و روسیه و هند و کشورهای مرتجع منطقه پیرامونی ایران، متوجه شدند اگر ایران شر اهریمن ضد خدایی و ضد بشری حکومت آخوندی نجات یابد، چه با کمک شرقیان و غربیان و چه با قیام دمکراسی-آزادی-عدالت‌خواهی مردم ایران، شاید به یک دهه نرسد ایران- به شدت مستعد- تبدیل به یکی از ده ابرقدرت اقتصادی-نظامی-فرهنگی-تمدنی-سیاسی جهان می‌شود و جای پای کشورهایی همچون چین و هند و روسیه می‌گذارد، پس چاره کار در دو هدف حداقلی و حداکثری دیدند:

اول- نگه داشتن حکومت آخوندی، زیرا این حکومت شبیه همان نقشی را بازی می‌کند که حکومت طالبان در افغانستان!، یعنی ایران را عقب مانده نگه می‌دارد در عرصه‌های مهم تمدنی و بویژه اقتصادی و مترقیانه غیره.

دوم- به تدریج که با افزایش جمعیت و گسترش فقر، مردم ایران به شدت به انحطاط اجتماعی و اخلاقی و اقتصادی و روابط عاطفی و انسانی دچار شده و علایق و دلبستگی‌های فرهنگی-تارخی چند هزاراساله‌شان از دست داده و به گرد تجزیه‌طلبان قوم‌گرا و فرقه‌گرای مذهبی جمع شده و یا بسیاری به بی فرهنگی و بداخلاقی و بدکاری در گریز از دین و مذهب به ناباوری آتئیستی از نوع بدترینش یعنی پوچ‌گرایی ضد بشری و زامبی شدن می‌گرایند، آن وقت است که پروژه نابودی کامل ایران اجرا می‌شود.
دلایل بسیار است، این مطالب از آنجا که این مطالب را خواص می‌خوانند و نه عوام کوچه و بازاری، مانند کسبه‌ها و یا آن نوجوانان کم اطلاع دهه هفتادی و هشتادی که امروزه قربانیان فساد آموزشی سیستماتیک حکومت اهریمنی اخوندی اند و از سواد سیاسی چندانی برخودار نیستند، من سرنخ‌ها و دلایل این ادعا به خواص اهل مطالعه می‌سپارم. اندکی هوشمندی و مطالعه داشته باشید به حقانیت ادعای امثالهم خواهید رسید.

برای هیمن هر یکی-دوسال قیام و شورش‌های بزرگ و ده‌ها جنبش اعتارضی صنفی بوجود می‌آید و هر بار توسط حکومت ظالم و فاسد و جنایتکار آخوندی توسط نیروهای مسلح- در اختیار فرمادنیه عمدتا مزدور هستند- و ضد ایرانی‌‌شان اثبات شده، سرکوب می‌شود!
این دروغ- دستگاه‌های پروپاگاندایی- آخوندها را که خدا و امام زمان دست امداد غیبی دارد فقط ابلهان و ساده لوحان مغزشویی خرمذهبی باور می‌کنند، نه خدا و نه امام زمانی پشت این حکومت اخوندی نیست، چرا سنت تجربی تاریخی و یا به قولی الهی همیشه همین بوده حکومت کفر می‌ماند و اما حکومت ظالم نه! و حکومت آخوندی از نوع ظالم است.

بلکه نقشه ای است لااقل از بیست سال پیش دارد اجرا می‌شود به آن دو هدفی که گفته شد. و به وقت انتقای تاریخش، این حکومت اهریمن همراه با موجودیت ایران می‌روند.
مگر آنچه که در ارسال‌های قبلی یا در آرمانیه نوین براندازی گفته شده متحدا احاد مردم پیروی کنند و شانس نجات خود و ایران را به آزمایند.

جنگ اباطیل (۲) از بس سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی امریکایی ترسیدند از استفاده از وی.پی.ان تور و آن را برداشتن تبدیل به مرورگر فایرفاکسی کردند، رسما گند زدند به قدرت تور و استفاده آن برای ابراز آزادی بیان!

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)